پسر جوان با نقشه‌ای از پیش تعیین‌شده دست به جنایتی هولناک زد. متهم که ادعا می‌کند مقتول برای خواهرش ایجاد مزاحمت کرده بود، او را کشت و سپس با مراجعه به پلیس، به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۰۳۱۴۳
مزاحم خواهرم را کشتم

مردی میانسال دو هفته پیش به پلیس استان کرمانشاه مراجعه و از ناپدید شدن پسرش شکایت کرد. او به ماموران گفت: «دیروز عصر پسرم به نام جعفر برای دیدن دوستانش خانه را ترک کرد، اما دیگر بازنگشت. هر چه با تلفن‌همراهش تماس می‌گیرم، خاموش است. تا نیمه‌شب هم منتظر او ماندیم، اما خبری از پسرم نشد. او اگر می‌خواست شب به خانه نیاید حتما به ما خبر می‌داد. مطئمن هستم حادثه‌ای برای پسرم رخ داده است.»

تحقیقات برای یافتن پسر مفقود شده با طرح این شکایت آغاز شد. هنوز چند ساعتی از اعلام ناپدید شدن جعفر نگذشته بود که مردی به اداره آگاهی رفت و از قتلی هولناک خبر داد. او که خودش را عامل این جنایت معرفی می‌کرد، به پلیس گفت: «مدتی قبل متوجه رفتارهای مشکوک خواهرم شدم. چند بار از او در این باره سوال کردم، اما جواب قانع‌کننده‌ای نداد. من که خیلی نگران خواهرم شده بودم، او را زیر نظر گرفتم و متوجه شدم پسری به نام جعفر برایش مزاحمت ایجاد می‌کند. زمانی که از این موضوع باخبر شدم، تصمیم گرفتم خودم مساله را حل کنم.»

پسر جوان ادامه داد: «روز حادثه سراغ جعفر رفتم و او را به بهانه‌ای به بیرون از شهر کشاندم. به او گفتم چرا برای خواهرم ایجاد مزاحمت می‌کنی؟ سر همین موضوع با هم دعوایمان شد و او را با چاقو و سلاحی که همراه داشتم، به قتل رساندم. جنازه را همانجا رها کردم و به خانه برگشتم، اما عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد. هر کاری می‌کردم نمی‌توانستم آن جوان را فراموش کنم و از ارتکاب قتل بشدت ناراحت و پشیمان بودم. بالاخره تصمیم گرفتم برای رهایی از عذاب وجدان خودم را به پلیس معرفی کنم.»

ماموران بعد از شنیدن صحبت‌های مرد جوان، به محل حادثه اعزام و با جسد جعفر مواجه شدند. جنازه با دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با آزمایش‌های تخصصی، علت دقیق مرگ مشخص شود. رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه درباره این پرونده می‌گوید: «به دنبال اعتراف مرد جوان چاقو و سلاحی که جعفر با آن به قتل رسیده بود کشف و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.» (ضمیمه تپش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها