توضیحاتی درباره سریال‌های رمضان 94

قصه «پایتخت4» دچار افت دراماتیک نمی‌شود

محمد هوشمند تهیه کننده «پشت ماه» ضمن اعلام این خبر گفت : گروه «پشت ماه» با حضور در پشت صحنه سریال رمضانی «مدینه» روند ضبط این سریال را در یک هفته مانده به شروع ماه رمضان به تصویر کشیدند.
کد خبر: ۷۰۰۵۴۴
در پشت صحنه «متهم گریخت» و «مدینه» چه گذشت؟

هوشمند ادامه داد: به این منظور در چند نوبت در محل ضبط سریال « مدینه » حاضر شدیم و از روند ساخته شدن این سریال گزارش تهیه کردیم.

همچنین سیروس مقدم نیز به عنوان کارگردان سه مجموعه رمضانی «روز حسرت» ، «اغما» و «مدینه» با حضور در جلوی دوربین «پشت ماه» درباره اتفاقات پشت صحنه این مجموعه ها و روند تولید آنها صحبت کرد.این تهیه کننده با اشاره به برنامه فشرده بازیگران سریال «مدینه» ، هماهنگی برای حضور آنها در برنامه «پشت ماه» را بسیار دشوار ارزیابی کرد و افزود : با این حال توانستیم در کنار آقای سیروس مقدم با امیر معقولی ، زینب تقوایی ، شبنم مقدمی ، مهدی سلطانی و ناصر خیری گفت و گو کنیم و این ویژه برنامه چهارشنبه ساعت 13 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

هوشمند همچنین اضافه کرد : برای روز سه شنبه نیز پشت صحنه سریال به یاد ماندنی «متهم گریخت» از شبکه مستند پخش می شود و مهران مهام ، ایرج محمدی و مریم امیر جلالی از تجربه ساخت این سریال خواهند گفت. این مستند نیز سه شنبه ساعت 13 پخش خواهد شد.
«پشت ماه» با هدف به تصویر کشیدن پشت پرده بهترین سریال های رمضانی سال های اخیر سیما به تهیه کنندگی محمد هوشمند در شبکه مستند تولید می شود و در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 19 از شبکه مستند پخش شد. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها