بهروز افخمی: فیلم‌هایی را که می‌سازم نمی‌بینم
کد خبر: ۶۹۹۲۶۷
بهروز افخمی: فیلم‌هایی را که می‌سازم نمی‌بینم

شامگاه پنج‌شنبه 2 مرداد فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی در مراسم اکران خصوصی در سینما قلهک روی پرده رفت.

در این مراسم عوامل فیلم به همراه تعدادی از چهره‌های سینمایی حضور داشتند.
بعد از نمایش فیلم، امیر علی دانایی بازیگر جوان این فیلم روی صحنه حاضر شد و از منوچهر اسماعیلی استاد پیشکسوت دوبله ایران دعوت کرد تا روی سن حاضر شود.
منوچهر اسماعیلی نیز در سخنانی گفت: ما که مست شدیم از نمایش این فیلم و خوشحالم که شما هم از تماشای این فیلم لذت بردید. امیدوارم که هم‌وطنانم به تماشای این فیلم بنشینند و از آن لذت ببرند. گاهی اوقات ما که در گود هنر هستیم نمی توانیم همانند شما از تماشای یک فیلم لذت ببریم و حسرت آن مساله را داریم. امیدوارم توانسته باشم اندکی از زحمات این تیم بزرگ را ادا کنم و از این که هم‌وطن شما هستم ابراز خرسندی می کنم.
در ادامه مراسم گوهر خیراندیش که از شهرک سینمایی غزالی خود را به این مراسم رسانده بود، بر صحنه حاضر شد و گفت: استاد اسماعیلی من از حضور شما در این مراسم خوشحال شدم و خداوند را شاکرم که زیر سقفی که شما نفس می‌کشید ما هم می توانیم زندگی کنیم.
خیراندیش ادامه داد: خیر مقدم می گویم به کسانی که امشب خود را به این مراسم رسانند و فیلم را تماشا کردند.
سید جمال ساداتیان تهیه کننده این فیلم چهره دیگری بود که روی سن حاضر شد و گفت: امیدوارم که از این فیلم در اکران استقبال شود. شهرداری و صدا و سیما از فیلم ها حمایتی نمی کنند و ما برای دریافت تیزر و بیلبورد با مشکلات زیادی مواجه هستیم و نمی توانیم به خوبی اطلاع رسانی کنیم. یکی از بهترین شیوه تبلیغات، این است که شما اگر فیلم را دوست داشتید به دوستان و آشنایان توصیه کنید.
بهروز افخمی کارگردان فیلم فرد دیگری بود که در این مراسم سخن گفت. افخمی طی سخنان کوتاهی بیان کرد: هنگام نمایش فیلم بازخوردهای خوبی از شما گرفتم و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید. من معمولا فیلم هایی را که می سازم نمی‌بینم اما این بار با شما همراه شدم و ساخته آخرم را تماشا کردم.
مرجان شیرمحمدی همسر افخمی و بازیگر این فیلم نیز از حاضران در سالن تشکر کرد.
نرگس آبیار، منوچهر اسماعیلی، بهاران بنی احمدی، امیر پوریا، شاهین امین، شیوا ابراهیمی و رها خدایاری از چهره هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها