نفت خام برنت امروز در بازارهای بین المللی به علت تنش های اوکراین و انتظارها درباره کاهش شدید ذخایر استراتژیک آمریکا به بالای 107 دلار رسید.
کد خبر: ۶۹۸۴۳۸
نگاه بازار نفت به تحولات اوکراین و ذخایر آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، خریداران نفت تقاضای خود را افزایش داده اند و حجم معاملات با تقویت احتمال اعمال تحریم های جدید آمریکا و غرب علیه روسیه افزایش یافته است. روسیه بزرگترین تولید کننده نفت خام جهان است و تنش هایش با اوکراین در ماه های اخیر بازار گاز صادراتی به اروپا را نیز متاثر از خود کرد.

بن لوبرون تحلیلگر بازار آپشنز اکسپرس سیدنی به رویترز می گوید: اظهارات تند علیه روسیه و تهدیدها درباره اعمال تحریم های جدید ضد آن، قطعا بازارهای انرژی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در ساعت 6 و 45 دقیقه امروز به وقت گرینویچ، قیمت نفت خام برنت، تحویل در ماه سپتامبر روی 107 دلار و 62 سنت متوقف شد و نفت خام آمریکا، تحویل در ماه آگوست نیز 27 سنت افزایش را تجربه کرد و به 104 دلار و 86 سنت در هر بشکه رسید.

نفت خام اروپا نیز همچنان قیمت های قبل را دنبال می کند این در حالی است که هفته گذشته پس از انتشار خبر سقوط هواپیمای مالزیایی در شرق اوکراین، 2 درصد افزایش یافته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها