قرعه کشی سال 2015 لیگ جهانی والیبال انجام شد

همگروهی ایران با روسیه، لهستان و آمریکا

گزارش آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران

از عصبانیت کواچ تا تاکید معروف بر پیروزی بر برزیل

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از رویارویی با برزیل در حالی برگزار شد که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال به دلیل آسیب دیدگی‌ جزئی تمرین نکرد.
کد خبر: ۶۹۷۰۹۷
از عصبانیت کواچ تا تاکید معروف بر پیروزی بر برزیل

به گزارش جام جم ورزشی، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران دیروز (پنجشنبه) از نزدیک شاهد بازی تیم‌های برزیل و روسیه بودند.

این دیدار با نتیجه‌ سه بر یک به سود برزیل تمام شد. به این ترتیب تیم ملی ایران می‌تواند با یک برد سه بر صفر و یا سه بر یک به عنوان تیم اول گروه صعود کند. پس از این مسابقه ملی‌پوشان والیبال ایران به تمرین و اجرای دستورات تاکتیکی پیش از بازی امروز (جمعه) مقابل برزیل پرداختند و سعید معروف به دلیل آسیب دیدگی‌ جزئی نتوانست در تمرین در کنار بازیکنان کار کند.

سعید معروف در این باره گفت: من به بازی می‌رسم و مقابل برزیل به میدان خواهم رفت، مطمئن باشید ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی خوبی برابر برزیل انجام دهیم. در تمرین امروز (دیروز) نقاط ضعف برزیل را شناسایی کردیم. امیدوارم که بتوانیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم. ما این شانس را داریم که به عنوان تیم اول صعود کنیم و این بسیار عالی است.

در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی والیبال ایران اسلو بودان کواچ، سرمربی تیم ملی با جدیت از بازیکنان می‌خواست که کار را دنبال کنند. او قدری عصبانی شد و همین موضوع موجب شد که پس از تمرین با هیچ یک از خبرنگاران حاضر در سالن مصاحبه‌ای نکند.

تیم‌های تیم ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت 20 امروز (جمعه) در فلورانس ایتالیا برابر هم به میدان می‌روند.

* جدول رده‌بندی گروه H (دور نهایی)

1- برزیل سه، امتیاز یک بازی

2- روسیه دو امتیاز ، دو بازی

3- ایران یک امتیاز ، یک بازی (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها