کواچ: هدف ما بازی زیبا در فینال است

داورزنی: مساله حضور بانوان در سالن والیبال حل شدنی است

رئیس فدراسیون والیبال در آستانه آغاز دور نهایی لیگ جهانی والیبال از هدف‌گذاری فدراسیون برای کسب مدال این مسابقات و تلاش برای حل مشکل ورود بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۰۵۲

محمدرضا داورزنی با اشاره به این‌که صعود تیم ملی والیبال به فینال لیگ جهانی نشان داد که والیبال ایران قائم به فرد نیست، افزود: سیستمی که امروز در والیبال وجود دارد همچنان کار خود را دنبال می‌کند. ما معتقدیم که والیبال ایران ظرفیت موفقیت‌های بیشتری را هم دارد. امیدوارم ظرفیت‌سازی‌ها بیشتر شود و بتوانیم در تورنمنت‌های مختلف و معتبر بیشتری موفق باشیم.

وی در ادامه گفت: هدف‌گذاری تیم ملی در ابتدا حضور در جمع شش تیم برتر مسابقات بود. حالا که این هدف محقق شده است، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کنند تا بین چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرند. بعد هم به سکوی لیگ جهانی نگاه خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون والیبال درباره میزبانی ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی نیز گفت: خوشبختانه استانداردهای بین‌المللی در بیشتر موارد اجرا شد، البته مشکلاتی هم وجود داشت. تلاش کردیم که مشکلاتی نظیر مساله ورود بانوان حل شود. برای شرکت در مسابقات سال آینده یکی از الزامات این است که فدراسیون والیبال ایران تمامی استانداردهای میزبانی را تعهد کند. تمام تلاش فدراسیون ایران این است که این موضوع را به طور کامل حل و فصل کند تا خدایی نکرده این مشکل به گرفتن میزبانی از ایران یا کنار گذاشته شدن کشورمان از لیگ جهانی منجر نشود. با وجود این خود را آماده هر تصمیم از سوی فدراسیون جهانی کرده‌ایم. امیدوارم امکانی پیش بیاید که هم موازین جمهوری اسلامی حفظ و هم قوانین بین‌المللی به شکل صحیح اجرا شود. تمام تلاش ما در راستای حل این مشکل خواهد بود و قطعاً اجازه نمی‌دهم که به بدنه والیبال ایران لطمه زده شود. در نهایت امیدواریم موضوع ورود خانم‌ها بین دولت و مجلس و دیگر نهادها حل شود.

وی ادامه داد: ساختار سالن 12 هزار نفری هم باید اصلاح شود تا برای ورود و خروج خانم‌ها مشکلی پیش نیاید و دستگاه‌های مسئول هم نگرانی‌هایی از ناهنجاری‌های به وجود آمده برای خانم‌ها نداشته باشند. اگر الزامات دولت را در نظر بگیریم و از نظر فیزیکی امکانات فراهم شود، آمادگی داریم که کار با رعایت همه موازین پیش برود. ما می‌خواهیم والیبال، والیبال بماند.

کواچ: به دنبال ارائه بازی‌های زیبا هستیم

ملی‌پوشان ایران در حالی در مرحله فینال لیگ جهانی روزهای چهارشنبه و جمعه بیست و پنجم و بیست و هفتم تیرماه به مصاف تیم‌های روسیه و برزیل می‌روند که اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم کشورمان با اشاره به حریفان ایران در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ جهانی گفت: با وجود حضور تیم‌های قدرتمند در مرحله نهایی لیگ جهانی، تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. شرایط تیم ایران خوب است و بازیکنان با آمادگی کامل راهی این رقابت ها می‌شوند. تیم ایران در مرحله مقدماتی با رویارویی مقابل حریفان خود، قدم به قدم آماده حضور در مرحله نهایی شده است.

کواچ تصریح کرد: ما در ایتالیا برای هر امتیاز می‌جنگیم، زیرا به غیر از استرالیا که از دسته دوم به این مرحله صعود کرده است دیگر تیم‌هٌا جزو برترین‌های جهان هستند. برای ما ارائه بازی زیبا اهمیت زیادی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها