ابوبکر البغدادی، لیونل مسی دنیای عرب بود

جزئیات زندگی سرکرده داعش از زبان یکی از دوستانش

روزنامه ساندی تلگراف با بررسی تصویر ساعتی که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش به دست بسته بود، نوشت: این ساعت برای فردی مانند البغدادی بسیار عجیب است و به احتمال زیاد از مارک های مشهور با بهای بیش از 6000 دلار است.
کد خبر: ۶۹۳۰۵۹
ساعت 6 هزار دلاری خلیفه داعش

نشریه انگلیسی با اشاره به ساعتی که البغدادی در فیلم قرار گرفته روی فضای مجازی به دست راست خود بسته بود، نوشت این ساعت تنها چیزی است که با بقیه پوشش وی همخوانی نداشت، زیرا همانند خلفای دوران عباسیان لباس سیاه پوشیده و عمامه بر سر داشت.

ساندی تلگراف افزود: ساعت ابوبکر البغدادی از نوع ساعت های لوکس رولکس، سکوندا یا اومگا است و به هر حال قیمت آن بیش از شش هزار دلار است .

این روزنامه افزود : البته دقیقا مشخص نیست این ساعت ساخت چه کارخانه ای است اما قطعا ساخت یکی از مشهورترین سازندگان جهانی است .

ساعت ابوبکر البغدادی توجه بسیاری از کاربران اینترنت را نیز به خود جلب کرده است و بسیاری از کاربران نظرات متفاوتی در خصوص این ساعت در شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک نوشته اند.

نکته مشترک و قابل توجه در این نظرات این است که کاربران با نوعی تمسخر نوشته اند: خلیفه ساعت سوییسی به دست می بندد، اما سوال این است که این ساعت از چه مارکی است و خلیفه آن را از کجا آورده است ؟

روز گذشته گروه تروریستی تکفیری داعش تصویری منتشر و ادعا کرد که مربوط به ابوبکر البغدادی به عنوان حضور در نماز جمعه شهر موصل عراق است که مقام های عراقی این فیلم را ساختگی دانستند .

پیش از این هیچ تصویررسمی از بغدادی وجود نداشت .

شاهدان عینی از شهر موصل در عراق گفته اند داعش به زور مردم را مجبور به بیعت با بغدادی می کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها