در تدارک برگزاری یک مسابقه بزرگ تنیس هستم

امیرحسین رستمی: از فوتبال بیزارم

امیرحسین رستمی گفت: تنها انتقادی که نسبت به سریال‌های ماه رمضان امسال دارم حضور همزمان دو بازیگر در دو مجموعه تلویزیونی است که به نظرم این کار اجحاف در حق بقیه بازیگران است.
کد خبر: ۶۹۲۹۸۱
انتقاد امیرحسین رستمی از سریال‌های رمضانی امسال

این بازیگر سریال‌های طنز در تکمیل مطلب بالا بیان کرد: به نظر می‌رسد برای برخی بازیگران یک استثنایی قائل می‌شوند که می‌توانند همزمان در دو سریال رمضانی حضور داشته باشند. پیش از فرارسیدن ماه رمضان دو سریال پیشنهاد شده بود که یکی از آنها سریال سامان مقدم بود که قرار بود برای ساخت آن اقدام شود اما به دلیل مشکلاتی که متن این مجموعه داشت، ما تایم رمضانی را از دست دادیم و در نهایت سریال‌های دیگری برای پخش در این ایام انتخاب شدند.

وی که ماه رمضان سال گذشته سریال «دودکش» را در شبکه اول داشت، درباره همکاری با پروژه‌های رمضانی، گفت: کار کردن برای تلویزیون در هیچ تایمی به اندازه ماه رمضان لذت‌بخش نیست؛ به عنوان بازیگر هیچ‌وقت دغدغه حضور در کارهای نوروز را نداشتم ولی کارهای رمضان همیشه برایم لذت‌بخش بودند وهستند که به نظرم بیشتر به خاطر حال و هوای معنوی این ایام است که علاقه‌مند به سریال‌های رمضانی هستم. به همه دوستانم که امسال سریال رمضانی داشتند خسته نباشید می‌گویم؛ چرا که رقابت کارهای ماه رمضان وهمچنین رساندن آنها به پخش برای عوامل سخت‌ ولی در عین حال خیلی شیرین است، بنابراین امیدوارم همه کارها در این ایام بدرخشند.

رستمی سپس سریال «مدینه»ی سیروس مقدم را مجموعه خوبی دانست و اظهار کرد: با وجودی که تنها یک قسمت از سریال آقای مقدم را دیدم ولی آن‌را دوست داشتم و خوشحالم که سعید نعمت‌الله دوباره متن خوبی برای کارش انتخاب کرد.

بازیگر سریال‌های «شمس‌العماره‌»، «نون وریحون‌»، «پژمان» و «وضعیت سفید» در پایان از حضورش در سریال جدید حسین سهیلی‌زاده خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول کار در تئاتر علیرضا کوشک جلالی در فرهنگسرای نیاوران هستم. همچنین قرار است در سریال «آفساید» حسین سهیلی‌زاده ایفای نقش داشته باشم. این سریال به زودی کلید می‌خورد. سریال «آفساید» منابستی نیست و قرار است برای شبکه تهران ساخته شود. در این مجموعه قرار است به نوعی ادامه نقشم را در سریال «سه پنج دو» بازی کنم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها