عذرخواهی رجاء از مسافران قطار

شرکت رجاء از مسافرانی که در روزهای اخیر در مسیر تهران ـ مشهد، تهران ـ یزد و بالعکس با قطار پردیس دچار مشکلاتی شدند، عذرخواهی و اعلام کرد: علاوه بر تذکر کتبی به پیمانکار و خلع ید از بخش‌هایی از تعمیرات، اقدامات جهت بهبود فرآیندهای تعمیراتی انجام شد.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۳

به گزارش فارس، در اطلاعیه شرکت رجاء آمده است: از جمله این اقدامات متوقف کردن قطار برای انجام تعمیرات اساسی، تعویض قطعات معیوب، رفع ایراد هرکدام از واگن‌ها طی روزهای آینده و تقویت تیم تعمیراتی پیمانکار مربوط است.

این شرکت همچنین به مسافران قطار تندروی پردیس در دو مسیر یاد شده که قطارشان با تأخیر بیش از حد مقرر وارد ایستگاه مقصد شده و دچار نقص فنی و خرابی تهویه شدند 100 درصد بهای بلیت را به نشانه عذرخواهی به مسافران مسترد کرده و برای قطارهایی که یکی از مشکلات یاد شده را داشتند 50 درصد بهای بلیت را به مسافران پرداخت کرد.

تعداد 11 رام قطار تندروی پردیس به صورت روزانه در محورهای مشهد و یزد مسافران را جابه‌جا‌ می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها