پیش تولید پروژه حضرت موسی (ع) بعد از سال 93

سلحشور: هزینه‌ ساخت سریالم بیشتر از محمد(ص) می‌شود

وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد و سلحشور در راه «به رنگ آفتاب»

سری جدید مجموعه «به رنگ آفتاب» از یکشنبه و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۷۵۰
وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد و سلحشور در راه «به رنگ آفتاب»

محمد هوشیاری تهیه کننده به رنگ آفتاب گفت: موضوع روز یکشنبه و دوشنبه برنامه، سریال مردان آنجلس است که با حضور کارگردان، تهیه کننده و بازیگران این مجموعه تلویزیونی، درباره نحوه ساخت و مشکلات این سریال صحبت می‌کنند.

جمال شورجه، فرج اله سلحشور، نادر طالب ‌زاده، رضا ایرانمنش، جعفر دهقان، یوسف مرادیان، سید رضا رضوی، محسن علی اکبری، رضا توکلی، مجید میرفخرایی و سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم میهمان این دو برنامه هستند واز نگاه هنرمندانه، روایتگر چگونگی ساخت و تولید این آثار فاخرخواهند بود. همچنین علامه دکتر سید محمد تیجانی، فقیه اهل بیت استاد سیدمرتضی خاتمی‌خوانساری، حجت الاسلام مرتضی هوشیاری، حجت الاسلام محمدعلی غروی،محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و دکتر امین قارداشف کارشناس دینی روسیه از کارشناسان مذهبی هستند که روایت گر قصه‌های قرآنی خواهند بود.

به گفته تهیه کننده و کارگردان به رنگ آفتاب این برنامه به شکل ترکیبی با آیتم‌های متنوع و جذاب، به تفسیر متفاوت از قصص قرآنی و فیلم و سریال‌های تاریخی، دینی و قرآنی که تا به امروز ساخته شده، می پردازد.

به رنگ آفتاب کاری از گروه معارف شبکه یک است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز به غیر از جمعه ها ساعت 17:50 از این شبکه پخش خواهد شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها