اخبار کوتاه

برانکو: ایران در جام ملت‌ها فرصت قهرمانی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان با اعتقاد بر این‌که بهتر بود ایران مقابل بوسنی با ریسک‌ بالاتری ظاهر می‌شد و فوتبال سراسر تهاجمی ارائه می‌داد، گفت:« تیم ایران در جام جهانی 2014 نشان داد می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و جام ملت‌های آسیا فرصت ویژه‌ای برای قهرمانی آنهاست.»
کد خبر: ۶۸۹۱۱۹

سرمربی اسبق تیم ملی در پاسخ به این‌که اگر شما هم جای کارلوس کرش بودید، تاکتیک دفاعی را برای تیم ایران انتخاب می‌کردید ،گفت: «فکر می‌کنم بازی تدافعی برای شروع تورنمنت، تصمیم خوبی بود و حتی این روند تا دو بازی هم می‌توانست ادامه داشته باشد؛ اما در بازی آخر نمی‌توانست جواب بدهد. همانطور که گفتم ایران باید با ریسک بیشتری بازی می‌کرد تا احتمال انجام یک کار بزرگ در تاریخ فوتبال کشورش را افزایش دهد.»

ذوالفقارنسب: حضور کرش مثبت بود

بیژن ذوالفقارنسب در مورد حضور کارلوس کرش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: «فدراسیون فوتبال باید براساس آیین‌نامه فیفا یک کمیته‌ توانمند و اتاق فکر خوب داشته باشد تا دلایل ماندن یا رفتن این مربی را بررسی کند. به نظر می‌آید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کارلوس کرش اختلاف نظر دارد. اگر مبلغ قرارداد کرش را کنار بگذاریم عملکرد این مربی در بعضی موارد قابل نقد است.خیلی از کارهایی که کرش در تیم ملی انجام داده، خوب و مثبت بوده است، اما او در این مدت اشتباهاتی نیز داشته است. باید عملکرد مثبت و منفی را کنار هم بگذاریم و در مورد او تصمیم بگیریم.»

گواردیولا: مسی آرژانتین را قهرمان می‌کند

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ درباره این سوال که چه تیمی را نامزد اصلی عنوان قهرمانی می‌داند، این‌گونه پاسخ داد: «آرژانتین با لیونل مسی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. مسی غول رقابت است و بازی به بازی در حال پیشرفت است.

او تقریبا بدون اشتباه کار کرده است. آرژانتین در دو بازی نخست خود برابر بوسنی و ایران نمایش خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما در دیدار آخر برابر نیجریه نمایش خوبی داشت و بهتر ظاهر شد. وقتی بازیکنانی چون مسی، هیگواین، دی ماریا و آگوئرو را در خط حمله داری دیگر کارت بسیار راحت است. باید سبک بازی تیم مطابق با این بازیکنان باشد.»

شوت سهمگین نیجریه‌ای‌ها

تیم ملی فوتبال نیجریه در گروه F جام جهانی 2014 برابر آرژانتین به میدان رفت و با وجود شکست 3 بر 2، به‌عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کرد. اما در حین بازی اوگنی اونازی بعد از دریافت توپ سعی کرد شوت بلندی را به سمت دروازه آرژانتین ارسال کند که متأسفانه توپ در مسیر خود به میشل باباتونده یکی دیگر از بازیکنان نیجریه برخورد کرد و موجب مصدومیت شدید او شد.

نظر نستا در مورد جانشین پراندلی

پراندلی، سرمربی نرآتزوری پس از شکست برابر اروگوئه که منجر به حذف ایتالیا از جام جهانی شد، استعفا کرد. بحث بر سر جانشینی پراندلی داغ داغ است. الساندرو نستا مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که مانچینی بهترین گزینه برای جانشینی پراندلی است. او در گفت‌وگویی که با سایت گل داشت، گفت: «مانچینی تمام ویژگی‌های جانشینی پراندلی را دارد. او از تجربه لازم برخوردار است و مربی شناخته شده‌ای در فوتبال جهان است. من شخصا او را به آلگری ترجیح می‌دهم، چرا که آلگری هیچ تجربه‌ای در سطح بین‌المللی ندارد.»

عذرخواهی بالوتلی از پراندلی

مهاجم جنجالی آتزوری به خاطر اشتباهاتش در جام جهانی ۲۰۱۴ از سرمربی این تیم عذرخواهی کرد.خبرنگار اسکای اسپورت که با این تیم در راه بازگشت به ایتالیا بود از عذرخواهی ماریو بالوتلی از سرمربی مستعفی تیمش خبر داد. بالوتلی در هواپیمایی که در حال بازگرداندن کاروان ایتالیا از برزیل به رم بود از سرمربی تیمش به خاطر اشتباهاتش در جام جهانی عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد که بار دیگر با پراندلی همکاری داشته باشد.

آگرو فقط سوئیس را از دست داد

نامه کلارین در شماره روز پنجشنبه خود اعلام کرده بود که سرخیو آگرومهاجم منچسترسیتی به علت مصدومیت از ادامه حضور در جام جهانی 2014 محروم شد، اما سخنگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین این خبر را تکذیب کرد.

وی گفت: مصدومیت سرخیو از نوع مصدومیت درجه اول است اما به آن معنی نیست که او دیگر نمی‌تواند در جام جهانی توپ بزند. پزشک تیم اعلام کرده که مصدومیت این بازیکن فقط او را از حضور در برابر سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی محروم خواهد کرد، نه بیشتر.

دل بوسکه می‌ماند

روزنامه آس اعلام کرد ویسنته دل بوسکه با این که در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باعث حذف اسپانیا شد، با حمایت فدراسیون فوتبال این کشور در مقامش باقی خواهد ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.

در این گزارش عنوان شده این مربی با تجربه و پرافتخار «لا روخا» (اسپانیا) هر چند پس از حذف از مسابقات برزیل، به خبرنگاران گفت که می‌‌خواهد جایش را به نفر دیگری بسپارد، اما چون تا سال 2016 قرارداد دارد و مورد حمایت کامل مسئولان فدراسیون است، به فعالیت خویش در این پست حداقل تا جام ملت‌های اروپا ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها