تبدیل بخش عربی سرویس پاسخ گوگل (Google Answers) به عرصه جنگ و جدل و اتهام زنی از سوی کاربران اعراب، مسئولان موتور جستجوگر گوگل را وادار به تعطیل کردن این بخش کرد.
کد خبر: ۶۸۹۰۰۲
جنگ کاربران، بخش عربی سرویس پاسخ گوگل را تعطیل کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری عراق پرس، شرکت گوگل پس از ان تصمیم گرفت سرویس پاسخ دهی خود به زبان عربی را تعطیل کند که کاربران عرب زبان، بنا به اعلام این شرکت، بخش مذکور را به «عرصه کشمکش، نزاع و اتهام زنی به جای پرداختن به هدف واقعی تاسیس آن یعنی پاسخگویی به سوالات کاربران» تبدیل کردند.

بخش عربی سرویس پاسخ گوگل در سال 2009 راه انداری شده بود.

سرویس Google Answers مکانی بود که کاربران با مراجعه به آن می‌توانستند پرسش‌های خود را مطرح و به بهترین پاسخ‌های دریافتی، حق‌الزحمه پرداخت کنند.

در ابتدای راه اندازی بخش عربی سرویس پاسخ گوگل فرض بر این بود که کاربران عرب زبان بتوانند ضعف داده ها را با افزودن اطلاعات جبران کنند.

وائل غنیم مدیر منطقه ای بازاریابی و تولیدات گوگل در خاورمیانه و شمال آفریقا گفته بود به علت طرح سوالات فراوان از سوی کاربران عرب در گوگل و فقدان پاسخ برای این سوالات به دلیل ضعف محتوای عربی اطلاعات، تصمیم به تاسیس سرویس پاسخ گوگل گرفته شد.

اکنون و با تبدیل این سرویس به محلی برای نزاع، جدل های بی حاصل، اتهام زنی و توهین، مسئولان شرکت گوگل به این نتیجه رسیدند که بخش عربی را تعطیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها