آسوشیتدپرس گزارش داد

جانشین اشتون کیست؟

جانشین احتمالی اشتون کیست؟

یک روزنامه آلمانی با استناد به محافل شرکت کننده در نشست اخیر سران سوسیال دموکرات اتحادیه اروپا در پاریس از توافق آن ها برای انتخاب وزیر خارجه ایتالیا به جای خانم کاترین اشتون به عنوان مسئول آینده سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۸
جانشین احتمالی اشتون کیست؟

روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه در گزارشی خبر داد که احتمالا «فدریکا موگرینی» وزیر امور خارجه ایتالیا، مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا و جانشین کاترین اشتون خواهد بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به محافل شرکت کننده در نشست سران سوسیال دموکرات اتحادیه اروپا در روز شنبه در پاریس این خبر را داده و تصریح کرد که ظاهرا سران سوسیال دموکرات کشورهای اروپایی در این باره به توافق رسیده اند.

رهبران چپ گرای اتحادیه اروپا در پاریس همچنین توافق کردند که «ژان کلود یونکر» را به عنوان رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا مورد حمایت قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
۰
۰
بابا دمشون گرم این طرف خیلی خوشكلتر از اون اشتون چیه .....
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
..... همان ...... است فقط ...، این یانكی ها هیچكدام حتی ذره ای به فكر اینكه به قول ما برد - برد !!! اتفاق بیفتد،نخواهند بود نمی خواهد ماهم عادلانه !! به فكر برد آنها باشیم خیالمان راحت باشد آنها خودشان بلدند چگونه ببرند.شماره به خدا یكی این برد-برد را در حالت جنگ برای ما معنی كند.

نیازمندی ها