نشریه الکترونیکی «کتاب بهارستان» در گام نهم

شماره نهم کتاب بهارستان، ماهنامه داخلی روابط عمومی کتابخانه،‌ موزه و مرکز اسناد کتابخانه مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۹
نشریه الکترونیکی «کتاب بهارستان» در گام نهم

«کتاب بهارستان» موفق به اخذ امتیاز از سوی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و در قامت نشریه‌ای رسمی فعالیت می‌نماید. ماهنامه «کتاب بهارستان» شامل مطالبی چون اخبار و گزارشات کامل از مراسم بزرگداشت علامه دوانی با حضور دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

همچنین در بخش معاونت فنی گزارش تازه‌های کتاب‌های لاتین، انتخاب صد عنوان کتاب از انبار وزارت ارشاد توسط واحد فراهم آوری کتابخانه نیز آمده است.

انتشارات خاکستری در گزارش‌های دولتی، دیجیتال سازی نقشه‌های تاریخی در مرکز اسناد، خرید 17 مجموعه اسنادی در سال 92،‌ پایان فهرست نویسی اسناد انتخابات دوره هجدهم مجلس و سایر اخبار مربوط به برگزاری همایش تاریخ مجلس از مجموعه گزارشاتی است که در بخش اسناد این مجله آمده است.

انتشار شماره سوم دو ماهنامه انگلیسی زبان کتابخانه، انتشار شماره دوم از دوره جدید مجله بین‌المللی مطالعات و تحقیقات نسخه‌های خطی؛ نامه بهارستان، انتشار «ویژه‌نامه کتیبه»؛ ضمیمه نامه بهارستان شماره دو و همچنین انتشار شماره بیست پیام بهارستان از اخبار بخش انتشارات در ماه فروردین می‌باشد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کتابخانه مجلس و کتابخانه دانشگاه مفید و پرده‌برداری از لوح یادبود آیین نودمین سال افتتاح کتابخانه مجلس از دیگر اخبار «کتاب بهارستان» است.

در بخش روابط بین‌الملل نیز گزارش بازدید نماینده مجلس ملی ترکیه از کتابخانه مجلس آمده است.

در تدوین ماهنامه «کتاب بهارستان» تلاش بر آن بوده است که اخبار کتابخانه مجلس در آن انعکاس بیابد، به عبارتی کتاب بهارستان آیینه‌ی تمام‌نمای فعالیت‌های صورت گرفته در کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های کارکنان کتابخانه می‌باشد.

متن کامل این شماره به زودی روی سایت کتابخانه مجلس بارگذاری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها