بعد از پیروزی پرگل مقابل ماتادورها

فان خال: زدن 5 گل به اسپانیا باورکردنی نیست

سرمربی تیم ملی هلند پس از پیروزی برابر اسپانیا اعلام کرد، انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشته است. او همچنین با تمجید از روبین فان‌پرسی عنوان کرد، مهاجم یونایتدها در این دیدار هر کاری را که دلش خواست کرد.
کد خبر: ۶۸۳۶۴۲
فان خال: زدن 5 گل به اسپانیا باورکردنی نیست

به گزارش جام جم ورزشی، هلند در اولین دیدار خود در جام بیستم موفق شد با نتیجه پر گل 5 بر یک اسپانیا را شکست دهد و در صدر جدول گروه B قرار گیرد. لوئیز فان‌خال، سرمربی هلند پس از پیروزی درخشانش برابر اسپانیا گفت: اصلا انتظار چنین پیروزی‌ای را نداشتم. زدن 5 گل به اسپانیا برای من باور نکردنی است. برای این دیدار برنامه خاصی داشتیم و با مسئولیت‌پذیری‌ای که بازیکنانم نشان دادند، توانستیم نتیجه درخشانی را کسب کنیم. ما در سه بازی اخیر دوستانه خودمان کیفیت بالای بازی‌مان را نشان دادیم.

سرمربی هلند درباره صحنه پنالتی اسپانیا گفت: نمی‌توانم بگویم که این صحنه پنالتی بود یا نه؛ چرا که به صورت دقیق این صحنه را ندیدم.

فان‌خال با تمجید از روبین فان‌پرسی که قرار است از فصل آینده در منچستریونایتد نیز با هم کار کنند گفت: فان پرسی در این دیدار هر کاری که خواست کرد. نمایش او در این دیدار فوق‌العاده بود. برای او خیلی خوشحالم.

سرمربی تیم ملی هلند درباره آینده این تیم در جام جهانی نیز گفت: همان طور که گفتم ما بازیکنان کافی در ترکیب‌مان داریم که بتوانیم در دو بازی آینده گروه خودمان امتیازات کافی را کسب کنیم تا به مرحله بعد راه یابیم. هدف اصلی من با هلند صعود به دور دوم است و اگر بتوانیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم توانسته‌ایم به هدف خودمان دست یابیم.

فان خال در پایان در پاسخ به این سوال که دلیل شکست پر گل اسپانیا در این دیدار چه بود گفت: من نباید به این سوال پاسخ دهم اما اسپانیا لیگ پرفشار و طولانی را پشت سر گذاشت و به نظر من بازیکنان آن‌ها در این دیدار خسته بودند. علاوه بر آن بازیکنان اسپانیا به تمام افتخارات چند سال اخیر دست یافته‌اند و انگیزه زیادی نیز نداشتند. این‌ها باعث شد تا تیم ما بتواند در این دیدار به راحتی اسپانیا را از پیش رو بردارد.

هلند در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر استرالیا به میدان برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها