گزارش اختصاصی جام جم ورزشی از حواشی مراسم افتتاحیه جام جهانی

سرمای غافلگیر کننده سائوپائولو/ اعلام وضعیت فوق العاده در شهر!

شهر سائوپائولو در فاصله تنها چند ساعت به آغاز رسمی مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 در وضعیت فوق العاده قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۸۳۲۹۹
سرمای غافلگیر کننده سائوپائولو/ اعلام وضعیت فوق العاده در شهر!

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی از برزیل، در حالیکه ساعاتی بیشتر به آغاز مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل باقی نمانده، شهر سائوپائولو شرایط فوق العاده ای پیدا کرده است.

*هوای سرد و ابری امروز صبح سائوپائولو باعث غافلگیری اکثر مردم و بخصوص توریست های حاضر در این شهر شد.

*با توجه به در پیش بودن مراسم افتتاحیه جام جهانی 2014، شهر سائوپائولو تقریبا حالت فوق العاده پیدا کرده و عبور و مرور در سطح شهر با محدودیت های زیادی مواجه شده است.

*مسیرهای ورودی به شهر سائوپائلو مملو از خودروهایی است که برای حضور در مراسم افتتاحیه وارد این شهر می شوند.

*ترافیک قابل پیش بینی در سائوپائولو از اولین ساعات صبح امروز خودنمایی کرد و کرایه های تاکسی را به شکل عجیبی افزایش داده است.

*خبرنگاران و نمایندگان رسانه های تصویری که از سراسر دنیا به سائوپولو آمده اند از اولین دقایق صبح امروز در سطح شهر حضور پیدا کرده اند و به تهیه گزارش می پردازند.

*اکثر خودروهای عبوری در سطح شهر با انواع و اقسام پرچم و نشانه های تیم ملی برزیل تزئین شده اند و سوژه خوبی برای عکاسان آژانس های خبری حاضر در منطقه هستند.

*راهنماهای بسیاری در سطح شهر مستقر شده اند تا با توجه به پیچیدگی مسیرهای منتهی به ورزشگاه سائوپائولو، تماشاگران را به سمت ورودی های ورزشگاه راهنمایی کنند.

*اکثر برنامه های تلویزیونی برزیل شکل و شمایل ورزشی به خودش گرفته در فاصله های زمانی کوتاه با ورزشگاه محل برگزاری مراسم افتتاحیه ارتباط تصویری برقرار می کند.

*کارناوال های مربوط به هواداران تیم ملی برزیل قرار است در ساعتی معین از مناطق پیش بینی شده به سمت ورزشگاه سائوپائولو حرکت کنند.

*بلیت های مربوط به افتتاحیه و بازی برزیل و کرواسی در اختیار نمایندگان رسانه های گروهی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها