مالباخته 68 ساله که در این حادثه مجروح شده، می‌گوید در لندن امنیت وجود ندارد

سرقت خشن در قبرستان

مردی که در سالگرد فوت مادرش بر سر مزار او سوگواری می‌کرد، از سوی یک مهاجم مورد حمله و ضرب و جرح قرار گرفت و پول‌‌هایش به سرقت رفت.
کد خبر: ۶۸۲۹۰۴

ترنس بویل شصت و هشت ساله، در نوزدهمین سالگرد فوت مادرش بر سر مزار او حاضر شده بود که ناگهان مورد اصابت مشت و لگد غریبه‌ای قرار گرفت که او را از گردن گرفته و به عقب کشید و روی زمین انداخت. مهاجم ناشناس کیف پول بویل را که حاوی 140 پوند پول نقد بود سرقت و فرار کرد.

رهگذران در حالی این کارگر بازنشسته را یافتند که کنار مزار مادرش به زمین افتاده و شوکه شده بود و به خاطر بریدگی لبش خونریزی داشت که به بیمارستان منتقل شد.

بویل درباره این حادثه گفت: از اتفاقی که برایم افتاده، بسیار ناراحت هستم و احساس وحشتناکی دارم. به نظر می‌رسد دیگر در هیچ کجای لندن امنیت وجود ندارد. وقتی بر سر مزار مادرم امنیت نیست یعنی هیچ کجای دیگر امنیت ندارم. من سر مزار مادرم رفته بودم تا یادی از مادر و پدرم بکنم و حالا این ماجرا به خاطره‌ای بد تبدیل شده است. اگر مادرم زنده بود، حتما قلبش می‌شکست.

او ادامه داد: داشتم سنگ قبر را تمیز می‌کردم که فشار دو دست را روی گلویم احساس کردم. یکی از دست‌ها رها شد و در جیبم فرورفت. مدتی کشمکش کردیم تا این‌که روی زمین افتادم. من هیچ صدایی نشنیدم و چیزی ندیدم. گورستان بسیار خلوت بود. فکر می‌کنم او مرا زیر نظر داشت. کل ماجرا دو دقیقه بیشتر طول نکشید اما خیلی تکان‌دهنده بود. این زخم‌ها خوب می‌شود، اما شوکی که به من وارد شده، خوب نخواهد شد. به گفته بویل، مهاجم سفیدپوست، قوی‌هیکل و بین سی و پنج تا چهل ساله بود. او حدود 180 سانتی‌متر قد داشت. موهایش قهوه‌ای کوتاه و ظاهرش شلخته بود.

رئیس پلیس لندن در این باره گفت: حمله به یک مرد بی‌دفاع در جایی مانند قبرستان حرکتی خشن و دور از شان انسانی است. ما امیدواریم مهاجم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کنیم و به دست عدالت بسپاریم و موظف هستیم امنیت شهروندان را تامین کنیم.

منبع: دیلی میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها