در اردوی اردبیل به دنبال کشف استعداد هستیم

دایی: بزودی با 2 بازیکن تاثیرگذار قرارداد می‌بندیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز نتوانسته‌ایم در نقل و انتقالات برنامه‌های خود را کامل کنیم اما به زودی با 2 بازیکن تاثیرگذار قرارداد می‌بندیم.
کد خبر: ۶۸۲۴۳۳
دایی: بزودی با 2 بازیکن تاثیرگذار قرارداد می‌بندیم

سایت جام جم ورزشی - علی دایی در باره آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تا این لحظه یعنی از روز اول مدیرعاملی مانند رحیمی با من همکاری کرده است. متاسفانه ما در نقل و انتقالات هنوز نتوانستیم تیم را کامل ببندیم به خاطر مشکلاتی که وجود دارد.

وی افزود: خودتان می‌دانید برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند و ما نتوانسته‌ایم با آنها صحبت کنیم اما روند رو به رشدی را با آرامش دنبال کردیم و انشاالله در هفته جاری دو بازیکن بسیار خوب به ما اضافه خواهند شد که در فوتبال این مملکت تاثیرگذارند. من حدود یک ماه است روی این دو بازیکن فکر و زوم کرده‌ام و امیدوارم آنها را سریعتر بتوانیم به تیم اضافه کنیم.

دایی ادامه داد: در اردوی اردبیل از یک سری بازیکنان جوان و جویای نام تست خواهیم گرفت تا انشاالله باز هم پای نفرات خوب را به پرسپولیس باز کنیم. سعی می‌کنیم به هر طریقی که شده نقاط ضعف فصل گذشته را جبران و به نقطه قوت تبدیل کنیم.

دایی در پاسخ به سوالی که چرا شما خودتان برای جذب بازیکن دست به کار شده‌اید گفت: من برای پرسپولیس تلاش می‌کنم نه برای خودم. می‌خواستم به هر طریقی که شده در مشکلات به رحیمی کمک کنم و این فقط یک وظیفه علی دایی است تا بتواند به پرسپولیس کمک کند. همه باید کاری کنیم که پرسپولیس نتیجه بگیرد و آبروی همه ما در گروی انتخاب‌های خوب و نتیجه گرفتن پرسپولیس در سه جام در فصل جاری است.

دایی در پاسخ سوالی دیگر که چه اتفاقی افتاد که شما سوشا مکانی را با توجه به مشکلات قبلی جذب کردید گفت: من همیشه به صلاح پرسپولیس فکر می‌کنم. از اول هم گفته ام سوشا بچه بسیار خوب و با استعدادی است. همان موقع هم که مشکلاتی پیش آمد می‌دانستم که سوشا دروازه‌بان جوانی است اما در فوتبال این اتفاق‌ها می‌افتد برعکس خیلی از گفته‌ها و نوشته‌ها که دوستان آن را به زبان آوردند شاید مسئله کوچکی که بین من و سوشا بود باعث شد از همان موقع خیلی به همدیگر نزدیک‌تر شویم.

وی افزود: من خدا را شکر می‌کنم که یک دروازه‌بان بزرگ گرفتیم تا آینده پرسپولیس تضمین شود. بالاخره رقابت بین نیلسون که دروازه‌بان کاملی است و سوشا باعث می‌شود تا خیال مان از دروازه راحت شود که این هم یکی از اهداف من بود. سوشا و نیلسون می‌توانند هر دو به ما کمک کنند و انشاالله امسال این اتفاق می‌افتد. البته ما هم می‌خواهیم به سوشا کمک کنیم.

سرمربی قرمزپوشان درباره جدایی برخی بازیکنان و موضع‌گیری‌هایشان گفت: من همیشه از بازیکنانی که برای پرسپولیس در فصل گذشته زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کردم اما برای من پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است. باز هم از طریق خبرگزاری فارس از همه این بچه‌ها تقدیر می‌کنم. طبق برنامه‌ای که به باشگاه دادم از تمام بچه‌هایی که سال قبل ما را تحمل کردند و به نوعی برای پرسپولیس زحمت کشیدند در همان برنامه‌هایم تقدیر کردم.

وی افزود: همه بازیکنانی که فصل گذشته با من بودند بزرگ هستند و من برای همه آنها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. امیدوارم هر کجایی از این فوتبال ایران می‌روند موفق و سربلند باشند و ما هم باید جای خالی آنها را هر طوری شده پر کنیم.

دایی در مورد خبرهایی مبنی بر جعلی بودن کارت بازیکنان فولاد خوزستان گفت: مردم که من را در کوچه و خیابان می‌بینند درباره این موضوع سوال می‌کنند و همه دوست دارند بدانند ماجرا چیست. یک فوتبالیست چه فرقی با یک جوان ایرانی دارد؟ همه خدمت مقدس سربازی می‌روند و این یک قانون است. همانطور که یک آدم عادی به سربازی می‌رود نمی‌شود که فوتبالیست یک کارت پایان خدمت بگیرد و کارش را دنبال کند.

وی افزود: من خودم خدمت سربازی رفته‌ام و به قانون احترام گذاشته‌ام اما در مورد ریز این مسئله صلاحیت صحبت کردن ندارم و جاهای دیگر باید درباره این مسئله تصمیم بگیرند. اما مطمئن باشید باید به چنین مسائلی به صورت ریزتر رسیدگی شود تا فوتبال ما از هر لحاظ حرفه‌ای و قانونی شود.

دایی درباره گروه‌بندی ایران در جام جهانی برزیل گفت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما در فوتبال کار نشدنی نداریم. من مثل همه مردم ایران دعا می‌کنم که تیم ملی کشورم در جام جهانی سربلند باشد.

وی در پایان درباره اظهارات کروش که گفته بود ای کاش یک بازیکن مثل دایی، کریمی و مهدوی‌کیا داشتم گفت: کروش به من لطف دارد. من از صمیم قلب برای کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا موفقیت کروش موفقیت تیم ملی ایران و سربلندی پرچم مقدس کشورمان است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها