ابهت پوشالی شرور از هم پاشیده شد

چرخاندن «صمد کرده» در خیابان‌های تهران + عکس

ایجاد رعب و وحشت به نام مامور شهرداری

«مراد بچه غول» دستگیر شد

«مراد بچه غول» پس از مدت ها شرارت در منطقه افسریه تهران و ایجاد رعب و وحشت برای زنان و بچه‌ها توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۰۹۰۶
«مراد بچه غول» دستگیر شد

ساعت 13 روز 13 خردادماه عوامل تخصصی پلیس در حال گشت زنی در خیابان 20 متری افسریه مشاهده کردند فردی از اراذل و اوباش منطقه افسریه به نام «م.م» معروف به «مراد بچه غول» با لباس شخصی و با لباسی خون آلود در حال تردد داخل پیاده رو و فحاشی به مردم و با پرتاب کردن اجناس مغازه داران داخل خیابان باعث برهم زدن نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان گردیده به نحوی که شهروندان خصوصا زنان و بچه ها با مشاهده وی به داخل خیابان متواری می شدند.

با مشاهده ماموران، مردم خواستار دستگیری و مجازات این شخص شده که در این رابطه عوامل کلانتری به سرعت وارد عمل شده و قصد دستگیری نامبرده را داشته که با مقاومت وی روبرو شدند.

«مراد بچه غول» خود را مامور مبارزه با سد معبر شهرداری معرفی کرده بود و سعی در گمراه کردن ماموران را داشت که سرانجام دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

پس از دستگیری وی، شکات جهت تنظیم شکایت به کلانتری مراجعه کرده که با توجه به سوابق متهم در خصوص شرارت و درگیری اکثر شهروندان ساکن 20 متری و خیابان های اطراف به واسطه شناخت و وحشتی که از متهم داشتند از شدت ترس حاضر به مراجعه به کلانتری نبوده اما خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

در ادامه فردی از شکات حاضر در کلانتری به هویت «فرحناز» به کلانتری مراجعه و اعلام داشت از شخص دستگیر شده شکایت داشته و تقاضای رسیدگی دارم.

در ادامه ماموران متهم را تحت بازجویی های پلیسی قرار دادند که متهم به دروغ بیان داشت جهت برخورد با دستفروشان آمده بودم و دلیل لباس شخصی بودن خود را ندادن لباس توسط شهرداری اعلام کرد.

متهم پیش از این نیز در خصوص درگیری دسته جمعی، شرب خمر و قدرت‌نمایی با سلاح سرد (شمشیر) توسط پلیس دستگیر و به پلیس امنیت عمومی معرفی گردید که با توجه به سوابق متعدد وی نظیر باجگیری، درگیری، ایراد ضرب و جرح و قدرت​نمایی، از شهروندان موجبات نارضایتی تمامی کسبه و اهالی را فراهم کرده بود.

سرگرد احدالله یوسفوند رییس کلانتری 156 افسریه با اعلام این خبر، افزود: پرونده متهم برای تعیین تکلیف به مقام قضایی ارجاع شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
كسرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
شش ماه دیگه باز دستگیرش میكنن و روز از نو !!!
سروش
Kazakhstan
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
فكر نمی كنید شما روزنامه ها با این القاب دهن پر كن این افراد را پر روتر می كنید
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
۰
۰
قبل از اینكه شاكی به خونه اش برسه یارو آزاد شده . مطمئن باش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها