نرم‌افزارهای رایگان و بدون نیاز به نصب این هفته را می‌توانید براحتی روی فلش یا هارد‌دیسک ذخیره کرده و هر زمان که تمایل داشتید روی هررایانه ویندوزی با دوبار کلیک روی فایل اجرایی به استفاده از آنها بپردازید. حذف این برنامه‌ها نیازمند Uninstall کردن نیست و تنها کاری که باید انجام دهید، حذف پوشه شامل فایل‌های اجرایی نرم‌افزار است.
کد خبر: ۶۷۹۵۵۱
10 نرم‌افزار کاربردی
1. نام نرم‌افزار: SUPERAntiSpyware

اولین ابزار ضروری برای هر رایانه ویندوزی، نرم‌افزار امنیتی است. نرم‌افزار قدرتمند SUPERAntiSpyware نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بیش از یک میلیون بدافزار و ابزار جاسوسی مخرب را شناسایی و آنها را از روی رایانه حذف کنید.

این نرم‌افزار در شرایطی که نمی‌توانید نرم‌افزارهای امنیتی را روی سیستم نصب کنید و آلودگی‌ها مانع انجام این کار می‌شود، بدون نیاز به نصب اجرا می‌شود و عملیات پاکسازی را انجام می‌دهد.

http:‌/‌‌/‌www.superantispyware.com‌/‌ sasportablehome.php

2. نام نرم‌افزار: Defraggler

هارد‌دیسک رایانه از جمله سخت‌افزارهایی است. که بیشتر اوقات نیازمند سرویس و نگهداری است. اگر ظرفیت هارد‌دیسک را به‌صورت مربع‌های کوچکی از یک تا 100نشان دهیم و یک فایل ده مربع را به خود اختصاص دهد، در حالت عادی این ده مربع ‌باید کنار یکدیگر قرار بگیرد تا دسترسی به آنها در سریع‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر باشد. متاسفانه یکی از مشکلاتی که خواندن و نوشتن‌های متعدد روی هارد‌دیسک به‌وجود می‌آورد، به‌هم ریختن مکان این ده مربع است. به‌عبارت دیگر هنگامی که شما به اطلاعات موردنظرتان نیاز دارید، هارد‌دیسک ‌باید مکان یکی از مربع‌ها را در خانه اول و مکان دیگری را در خانه شماره 99 و به همین ترتیب مکان دیگر مربع‌ها را نیز پیدا کرده و با جمع‌آوری تمام مربع‌ها، اطلاعات موردنظر را در اختیار شما قرار دهد. نرم‌افزار Defraggler برای رفع این مشکل و مرتب کردن اطلاعات در هارد‌دیسک طراحی شده است. به‌کمک این برنامه می‌توانید اطلاعات کل یا بخشی از هارد‌دیسک رایانه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتب کنید. این نرم‌افزار از 37 زبان مختلف از جمله زبان فارسی و فایل سیستم FAT32 و NTFS پشتیبانی می‌کند.

http:‌/‌‌/‌www.piriform.com‌/‌defraggler‌/‌download‌/ ‌portable

3. نام نرم‌افزار: CCleaner

ردپای فعالیت‌ها در ویندوز، حفاظت از حریم خصوصی، پاکسازی رجیستری، افزایش فضای خالی هارد‌دیسک و افزایش سرعت انجام امور در ویندوز برخی امکاناتی است که نرم‌افزار قدرتمند CCleaner در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم‌افزار فوق در نسخه‌های مختلف 32 و 64 ویندوز اکس‌پی، ویستا، 7، 8 و 1/8 قابل اجراست و می‌توانید نسخه‌ای از آن را از لینک زیر دانلود کنید.

http:‌/‌‌/‌www.piriform.com‌/‌ccleaner‌/‌download‌/‌ portable

4. نام نرم‌افزار: Revo Uninstaller

گاهی اوقات هنگام Uninstall کردن برخی برنامه‌ها از ویندوز با پیغام‌های خطای مختلفی مواجه می‌شوید و گاهی نیز یک نرم‌افزار را حذف می‌کنید، اما ردپای فایل‌های آن در هارد‌دیسک و رجیستری باقی می‌ماند.

نرم‌افزار Revo Uninstaller برای رفع این مشکلات طراحی شده است. به کمک این برنامه می‌توانید براحتی همه نرم‌افزارهای موردنظرتان را بدون باقی‌ماندن کوچک‌ترین ردی از آنها حذف کنید. این نرم‌افزار در همه نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز قابل استفاده است.

http:‌/‌‌/‌www.revouninstaller.com‌/‌download-free-portable.php

5. نام نرم‌افزار: OpenOffice

نرم‌افزار OpenOffice برای خیلی از کاربران نامی آشناست. این نرم‌افزار را می‌توان نسخه مشابهی از مجموعه آفیس مایکروسافت به‌شمار آورد که همه امکانات مجموعه گرانقیمت آفیس را به‌طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. نرم‌افزار OpenOffice فایل‌های ایجاد شده توسط مجموعه آفیس مایکروسافت را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید نسخه بدون نیاز به نصب آن را روی فلش ذخیره کنید و هرجا که تمایل داشتید به استفاده از آن بپردازید:

http:‌/‌‌/‌portableapps. com‌/‌apps‌/‌office‌/‌openoffice_portable

6. نام نرم‌افزار: PDF-XChange Viewer

نرم‌افزارهای مختلفی را می‌توان به‌جای Adobe Reader برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف در ویندوز مورد استفاده قرار داد که در این میان نرم‌افزار قدرتمند PDF-XChange Viewer یکی از بهترین‌ها برای این کار به‌شمار می‌رود. نشانه‌گذاری فایل‌های پی‌دی‌اف، استخراج محتوای متنی از روی تصاویر، جستجوی سریع و قدرتمند، تایپ مستقیم در فایل‌های پی‌دی‌اف، ذخیره فایل‌های پی‌دی‌اف در فرمت‌های مختلف مانند BMP، JPEG، TIFF، PNG و بسیاری از امکانات دیگر از جمله ویژگی‌های برجسته در این نرم‌افزار است.

برای دانلود نسخه بدون نیاز به نصب این نرم‌افزار به لینک زیر مراجعه کرده و از سمت راست گزینه Portable ZIP را انتخاب و روی Download Now کلیک کنید:

http:‌/‌‌/‌www. tracker-software. com‌/‌product‌/‌pdf-xchange-viewer

7. نام نرم‌افزار: XnView

مشاهده، مدیریت و مرور سریع تصاویر، تغییر سایز، برش، چرخاندن، تنظیم نور و شفافیت، تغییر توازن رنگ‌ها، اعمال افکت‌های مختلف، ایجاد اسلایدشو، ایجاد صفحات وب و بسیاری از موارد دیگر ازجمله امکاناتی است که نرم‌افزارهای بسیار کمی از جمله XnView می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های تصویری در 500 فرمت مختلف را به‌نمایش درآورید و فایل‌های موردنظرتان را در بیش از 70فرمت مختلف ذخیره کنید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید اطمینان داشته باشید عکس‌های مرتبط با هر نرم‌افزاری در رایانه شما قابل نمایش بوده و برای مشاهده آنها نیازمند نصب نرم‌افزارهای اصلی همچون تری‌دی‌مکس، اتوکد، فتوشاپ، کورل‌دراو، ونتافکس نخواهید بود.

http:‌/‌‌/‌download3. xnview. com‌/‌XnView-win-full. zip

8. نام نرم‌افزار: Mozilla Firefox

یکی از عادت‌های بد در وبگردی، عادت کردن به مرورگر است. بیشتر کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای به وبگردی می‌پردازند، هنگامی که مرورگر محبوبشان را در اختیار نداشته باشند، از وبگردی کلافه شده و نمی‌توانند آن‌طور که دوست دارند کارهایشان را در فضای اینترنت انجام دهند آیا شما نیز جزو این دسته از کاربران هستید؟

مرورگر فایرفاکس از محبوبیت فراوانی در میان کاربران مبتدی و حرفه‌ای برخوردار است و همین محبوبیت موجب شده نسخه بدون نیاز به نصب آن نیز در اختیار کاربران قرار گیرد تا آنهایی که به استفاده از این مرورگر عادت کرده‌اند، آن را روی فلش یا دیگر رسانه‌های ذخیره‌ساز خود قرار داده و در هر سیستمی به استفاده از مرورگر محبوبشان بپردازند:

http:‌/‌‌/‌portableapps. com‌/‌apps‌/‌internet‌/‌firefox_portable

9. نام نرم‌افزار: The KM Player

نرم‌افزار The KM Player بهترین برنامه برای پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری در سیستم‌عامل ویندوز است، اما این روزها نسخه موبایلی این نرم‌افزار با قابلیت نصب روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و آی.‌او.‌اس نیز عرضه شده و موجب شده است در فهرست بهترین‌های اندروید و آی.‌او.‌اس نیز قرار بگیرد. این نرم‌افزار با پشتیبانی از قابلیت جدید KMP Connect به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی فیلم‌هایی را که در رایانه پخش می‌شود روی تبلت یا تلفن همراهتان نیز مشاهده کنید! فیلم‌ها و موزیک‌های شما در هرفرمتی و با هر مشخصات و کیفیتی که باشد با این نرم‌افزار پخش می‌شود و ذره‌ای افت کیفیت یا کاهش سرعت در رایانه را نیز مشاهده نخواهید کرد.

http:‌/‌‌/‌update. kmpmedia. net‌/‌player‌/‌download‌/‌40

توجه: این نرم‌افزار را باید نصب کنید، اما پس از نصب و اجرای برنامه با کلیک راست روی صفحه اصلی و انتخاب Options و پس از آن Preferences و در نهایت General می‌توانید علامت چک‌مارک گزینه Store settings to KMPCfg. ini را فعال کنید. پس از انجام این کار می‌توانید پوشه نصب نرم‌افزار را روی فلش یا هارد‌دیسک خود ذخیره کرده و در رایانه‌های دیگر نیز به اجرا و استفاده از آن بپردازید.

10. نام نرم‌افزار: PeaZip

تا چند سال پیش نرم‌افزار Winzip، Winrar جزو محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌های فشرده به‌شمار می‌رفت، اما کم‌کم با پیدایش فرمت‌های جدید فایل‌های فشرده، نرم‌افزارهای رایگان و قدرتمندی همچون PeaZip جایگزین این نرم‌افزارهای معروف شد.

نرم‌افزار فوق با پشتیبانی از 150 فرمت مختلف از فایل‌های فشرده، شما را قادر می‌کند عملیات ساخت، تبدیل، مشاهده و استخراج فایل‌های فشرده را در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نرم‌افزارهای اضافه به انجام برسانید.

برخی فرمت‌های پشتیبانی شده با این نرم‌افزار عبارت است از:

RAR, TAR, 7Z, ZIP, ZIPX, ACE, ARJ, CAB, DMG, ISO, LHA, RAR, UDF, ZIPX

برای دانلود نسخه بدون نیاز به نصب این نرم‌افزار در سیستم‌عامل‌های 32 و 64 بیت از این لینک زیر استفاده کنید:

http:‌/‌‌/‌peazip. sourceforge. net‌/‌peazip-portable. html

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
۰
۰
سلام کامپیوتر من همه ی نرم افزار هاش کار نمیکنه چیکار کنم یک ارور میده

نیازمندی ها