فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری مرد جوانی که در پی درگیری با عموی خود او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۶۳۴
برادرزاده ناخلف عمو را به قتل رساند

سرهنگ حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور بلافاصله ماموران کلانتری 12 این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد برادرزاده به همراه دوستش به دلیل اختلافات قبلی با عموی خود پس از درگیری لفظی درگیر شده که در این نزاع عموی 25ساله براثر اصابت چاقو به شدت مجروح و سریعا به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

سرهنگ حسینی گفت: در پی اعلام مشخصات هر دو نفر از سوی مصدوم در لحظات اولیه ماموران کلانتری 12 تحقیقات خود را جهت دستگیری آنها آغاز و موفق شدند در همان ساعات اولیه متهم اصلی که برادرزاده مقتول بود را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کنند.

وی افزود: در پی دستگیری متهم اصلی نفر دوم که به یکی از شهرهای مجاور متواری شده بود با میانجی‌گری بزرگان روستا خود را نیز به کلانتری معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهمان جهت تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند که متهم به قتل که برادرزاده مقتول و حدود 26سال سن داشت در مقابل عدله و مستندات پلیس به قتل عموی خود با چاقو اعتراف کرد.

با اعتراف صریح متهم پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها