ادعایی که باید پزشکی قانونی بررسی کند

گره کور در معمای مرگ مرموز عمه

فردی که با سوء استفاده از اعتماد عموی خود اقدام به سرقت از گاوصندوق وی کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شهرستان زرندیه استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۱۲۱۳
سارق، برادرزاده صاحبخانه بود

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، در هفته گذشته،فردی طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان ساوه، اعلام داشت که شب هنگام در حالیکه منزل شان خالی از سکنه بوده است مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ داود کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: با اعلام این سرقت بلافاصله کارآگاهان پلیس شهرستان، تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان آن شروع کردند.

وی افزود:طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که گاوصندوق واقع در یکی از اتاق ها مورد سرقت قرار گرفته و مقداری طلاجات و اشیای قیمتی دیگر به مبلغ 120 میلیون ریال به سرقت برده شده است.

سرهنگ کاظمی اضافه کرد:در روند تحقیقات و با بهره گیری از شیوه های نوین علمی پلیسی،کارآگاهان توانستند، سارق را که برادرزاده مالباخته بود شناسایی و دستگیر کنند.

متهم در اظهارات خود گفت: کلید منزل و گاوصندوق توسط صاحب خانه از مدت ها پیش در اختیار وی گذاشته شده بوده و وی با آگاهی قبلی مبنی بر نگهداری وجوه نقد در گاوصندوق، اقدام به این سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد:‌ متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها