عمه حساب برادرزاده‌اش را خالی کرد

زن جوانی که پس از دوستی با فردی، حساب پس انداز برادرزاده یتیم خود را خالی می‌کرد توسط پلیس فتای غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۱۷۶۸
عمه حساب برادرزاده‌اش را خالی کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ نوراللهی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اعلام کرد: اوایل آبان سال گذشته فردی با حضور در پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی اظهار داشت، پسرش به علت سانحه تصادف فوت و از وی پسر بچه‌ای بر جای مانده که در این راستا به منظور واریز حقوق مرحوم به حساب فرزند خردسالش، حسابی در یکی از بانک‌ها افتتاح و تمامی مزایای متعلق به این حساب واریز می‌شده و اخیراً متوجه شده کل حساب خالی و مبلغ 34 میلیون و 76 هزار ریال توسط سارق یا سارقان از طریق اینترنت برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در این راستا بر اساس وظایف ذاتی پلیس و به‌منظور احقاق حق فرزند خردسال، موضوع با دقت و حساسیت بیشتری پیگیری و با استعلامات انجام شده و بررسی‌های تخصصی و فنی به‌عمل آمده در نهایت متهم پس از تغییر مکان از استان گیلان در فردیس کرج مورد شناسایی و با هماهنگی قضائی،‌ ماموران پلیس فتا موفق به دستگیری سارق احتمالی شدند.

متهم در بازجویی‌های پلیس گفت: در یکسال گذشته با دختر شاکی آشنا شده و با همدیگر مبادلات پولی نیز داشتیم و در خصوص خالی شدن حساب هیچ اطلاعی ندارم و ممکن است این اقدام توسط وی انجام گرفته و وجوه به حسابش انتقال یافته است.

سرهنگ نوراللهی تصریح کرد: با توجه به اظهارات متهم، طی هماهنگی با مرجع قضائی، دختر جوان احضار شد و در بازجویی‌های پلیس به جرم ارتکابی معترف و اعلام داشت: با دسترسی به رمزهای اول و دوم حساب برادر مرحومش اقدام به جابجایی و انتقال وجه به روشهای مختلف به حساب دیگران و به‌ویژه به حساب دوستش کرده و در برخی مواقع نیز وجه را ابتدا به حساب خواهر خود انتقال و سپس به حساب متهم ردیف اول منتقل کرده است.

گفتنی است این زن جوان پس از اعتراف به برداشت‌های اینترنتی و خریدهای انجام شده با تکمیل پرونده پس از 24 ساعت بازداشت به مرجع قضایی معرفی و قرارهای قانونی برای وی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها