تشکر بابت کاهش قیمت‌ها

در حالی که جنگ و جدال نابرابر میان خودروسازان داخلی با شورای رقابت و دولت محترم بر سر دریافت مجوز برای افزایش قیمت بیشتر خودرو ـ تا جایی که جا دارد ـ ادامه دارد؛ این وسط خوشبختانه اطلاع یافتیم که قیمت بیشتر خودروهای خارجی در بازار، بین دو تا 20 میلیون تومان، کاهش یافته و کارشناسان خوش‌بین، همچین پیش‌بینی می‌کنند که همینطور هی باز هم کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۷۷۰۹
تشکر بابت کاهش قیمت‌ها

ـ آقارو!.... مگه ما می‌ذاریم؟... (راستش نفهمیدیم این مطلب را چه کسی گفت؛ فلذا نمی‌توانیم به ضرس قاطع ادعا کنیم که از سوی یکی از خودروسازان داخلی پرانده شد یا یک شخص حقیقی یا حقوقی دیگر که نخواست چهره‌اش فاش شود!)

در پایین کشیدن قیمت:

یک قلم بردار و یک خودرو بکش

لذت رانندگی اش را بچش

بعد از آن گر می‌توانی در خیال

قیمتش را یک کمی پایین بکش!

اطلاعیه مردمی: در پی همین کاهش شدیداللحن قیمت خودروهای خارجی، اطلاعیه‌ای از سوی یک گروه خودجوش و تازه‌دم مردمی، صادر شده است که توجه شما را به متن آن جلب می‌نماییم: «به نام خدایی که هرچه آفرید با قیمت ثابت آفرید. از آنجا که هر قدم مبارکی که از سوی مسئولان محترم و دلسوز کشور در جهت ایجاد تسهیلات و رفاه بیشتر اقشار پایین جامعه (متوسط سابق) برداشته شود، در این موقعیت حساس کنونی، مغتنم بوده و جای سپاسگزاری و شکرگزاری آنی دارد؛ بدینوسیله، ما جمعی از اقشار و دهک‌های پایین و شریف جامعه که یارانه‌بگیر دولت و دوستدار سبد کالای حمایتی وی می‌باشیم؛ ضمن ابراز خوشحالی بابت این اتفاق خجسته، مراتب سپاس و تشکر خود را به خاطر کاهش قیمت برخی خودروهای خارجی از قبیل: پورشه کاین شش سیلندر و هشت سیلندر، لکسوس RX350، مرسدس بنز C200 و E200، هیوندا سانتافه، کیا ـ پیکانتو اتومات، هیوندا آزرا ــ گرنجور فول، و..... غیره، اعلام می‌داریم و از سویدای جان، دعاگو می‌باشیم.»

«جمعی از کارمندان، کارگران و سایر اقشار همیشه در صحنه»

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها