مرد طلبکار با طراحی نقشه‌ای همراه پنج نفر از دوستانش، مردی را که به وی بدهکار بود، در یکی از محله‌های شهرستان بهارستان در غرب استان تهران ربود تا از خانواده‌اش اخاذی کند.
کد خبر: ۶۷۵۹۰۸
طلبکار، بدهکار را ربود

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره به جام‌جم گفت: شامگاه بیست‌و‌هفتم اردیبهشت امسال زنی با حضور در کلانتری 13 این شهر، به ماموران گفت مردی شوهرم را ربوده و برای آزادی‌اش پنج میلیون تومان می‌خواهد.

سرهنگ داوود عبدالمالکی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای نجات گروگان میانسال و دستگیری مرد آدم‌ربا و همدستان احتمالی‌اش آغاز شد تا این‌که دو ساعت بعد یکی از ربایندگان با همسر شاکی تماس گرفت و خواست پول‌ها را در ساکی گذاشته و به نزدیکی شهر صالحیه بیاورد.

وی یادآور شد: در پی این تماس، ماموران کلانتری 13 گلستان و 14 صالحیه در قالب چند گروه همراه خانواده شاکی به محل مورد نظر اعزام و متوجه شدند مرد میانسالی در انتظار خانواده گروگان است تا پول را تحویل بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: ماموران، مرد میانسال را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند. در پی مواجهه متهم با خانواده فرد ربوده شده، معلوم شد وی بیش از سه میلیون تومان از مرد ربوده شده طلبکار بوده است.

با مشخص شدن اختلاف مالی متهم با فرد ربوده شده، او به آدم‌ربایی همراه پنج نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد چون مرد گروگان پولم را نمی‌داد، همراه همدستان او را ربوده و به یک گاراژ متروکه در شهر صالحیه منتقل کردیم. قرار شد بیش از مبلغ بدهی را از خانواده او اخاذی کنیم تا بخشی از پول را به همدستانم بدهم.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهم، کارآگاهان با اعزام به محل نگهداری گروگان در گاراژ متروکه، پنج همدست متهم را دستگیر کرده و مرد ربوده شده را نجات دادند.

با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها به همدستی با سرکرده باند در آدم‌ربایی به قصد اخاذی اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها