مردی برای دریافت طلبش از فردی به خانه او در شهرستان بجنورد رفته بود، پس از درگیری مرگبار با پدر مرد بدهکار، خود را به پلیس تسلیم کرد.
کد خبر: ۷۴۲۳۶۱
دریافت طلب، انگیزه جنایت شد

به گزارش جام‌جم ، روز اول آذر امسال مردی با پلیس شهرستان بجنورد تماس گرفت و از کشته شدن پدر میانسالش در یکی از محله‌های این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل جنایت با جسد مرد میانسال در حالی که با پنج ضربه چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

با تشکیل پرونده قضایی، اعضای خانواده مقتول برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. آنها در بازجویی گفتند پسر خانواده به مردی به نام محسن، پولی بدهکار بوده که روز حادثه مرد طلبکار به مقابل خانه‌شان آمده که همین موضوع باعث درگیری میان او و پدرشان شده و سرانجام متهم پس از جنایت از محل فرار کرده است.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی آغاز شد. همزمان با شروع تحقیقات ماموران برای دستگیری وی به خانه او اعزام شدند که با تحقیق از خانواده‌اش مشخص شد مرد جوان به خانه بازنگشته و کسی از او خبری ندارد.

در حالی که مخفیگاه‌های احتمالی متهم زیرنظر گرفته شده بود، او روز گذشته وقتی تمام راه‌های فرار را به روی خود بسته دید، بناچار با حضور در پلیس آگاهی خود را تسلیم کرد.

متهم در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: پسر مقتول به من بدهکار بود. روز حادثه وقتی به در خانه‌شان رفتم او حضور نداشت و پدرش به خیابان آمد. هنگام حرف زدن با یکدیگر بودیم که با هم دعوا کردیم و مشاجره‌مان بالا گرفت. عصبانی شدم و با چاقویی که همراه داشتم پنج ضربه به وی زدم و فرار کردم. روز بعد از طریق دوستم متوجه مرگ مرد میانسال شدم. عذاب وجدان باعث شد خود را تسلیم کنم. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها