آدم​رباها زن شاکی را تهدید کرده بودند که بزودی فرزندانش را می​ربایند

اجیر کردن 2 نفر برای ربودن همسر مرد طلبکار

یک زن جوان برای این که طلــــبکارش را مجبور به انصراف از شکایتش کند، با اجیر کردن دو مرد، همسر طلبکار را ربود.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۵

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از یک زن و دو مرد به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

شاکی گـــفت: روز حادثه با خودرویم در حال بازگشت به خانه بودم که راننده خودرویی از من نشانی محله‌ای را پرسید و پس از طی مسافتی، همان خودرو مقابلم توقف کرد و مانع از ادامه مسیرم شد.

وی اضافه کرد: از خودرو پیاده شدم تا علت را بپرسم که او و مردی که همراهش بود، مرا به زور سوار خودرویشان کردند و ربودند و خودرویم همان جا در خیابان ماند.

زن جوان یادآور شد: آنها مرا به خانه باغ متروکه‌ای در حومه شهر منتقل و از خودرو پیاده کردند و به اتاقک مخروبه‌ای بردند و مرا بشدت کتک زده و با تهدید جای شوهرم و اسناد و مدارک کاری‌اش را پرسیدند و وقتی گفتم شوهرم به شهرستان رفته است و جای مدارکش را نمی‌دانم، دوباره کتکم زدند.

شاکی اضافه کرد: در ادامه صدای زنی را شنیدم که می‌گفت باید همین جا بمانی تا شوهرت مدارک و اسناد را به ما تحویل دهد و وقتی آن زن نزدیک‌تر شد، متوجه شدم او همان کسی است که به شوهرم 200 میلیون تومان بدهکار است و با سپردن قرار قانونی تا روز دادگاه، آزاد شده است.

وی ادامه داد: آن زن می‌گفت تا زمانی که شوهرت از شکایت خود صرف‌نظر نکند، باید نزد ما گروگان بمانی. تا این که پس از چند ساعت، متهمان با شنیدن صدای افرادی در آن حوالی، ترسیده و مرا که بشدت بدحال بودم، با خودرو به نزدیک خانه‌ام منتقل و همان جا رها کردند.

اخطار آدم‌ربا‌ها به قتل عام خانواده شاکی

شاکی اضافه کرد: دو آدم‌ربا و زنی که آنها را اجیر کرده بود، به من اخطار دادند اگر تا چند روز دیگر شوهرم شکایت خود را پس نگیرد، این بار دو فرزندم را هم گروگان ‌گرفته و خواهند کشت.

با تشکیل پرونده و به دستور دادیار سلیمانی، تحقیقات برای دستگیری سه متهم پرونده آغاز و معلوم شد زن متهم 200 میلیون تومان به شوهر شاکی بدهکار بوده و این مبلغ را با ادعای این‌که می‌تواند از طریق یکی از اقوامش، مجوز احداث یک جایگاه سوخت را بگیرد، از او کلاهبرداری کرده و بزودی قرار بوده محاکمه شود که دست به آدم‌ربایی زده است.

به این ترتیب ماموران برای دستگیری این زن، به خانه وی اعزام و متوجه شدند او چند روزی است به خانه نیامده و اعضای خانواده‌اش و همسایه‌ها هم از وی خبری ندارند.

بنابر این گزارش، در پی فرار این زن و دو همدستش، تصاویر رایانه‌ای و نیز مشخصات خودروی آنها در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا متهمان بازداشت شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها