کد خبر: ۶۷۵۵۲۲
احد پازاج: سوریان نابغه است




سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اردوی تیم ملی بعد از رقابت های انتخابی برگزار خواهد شد.

احد پازاج پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی، اردوی خود را برای رقابت های جهانی و بازی های آسیایی برگزار خواهیم کرد. با توجه به نزدیکی زمان این مسابقات به هم، کار سختی در پیش داریم.

او ادامه داد: رقابت های انتخابی تیم ملی 29 و 30 خرداد برگزار خواهد شد و نفرات برتر در اردوها شرکت خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که کدام نفرات به رقابت های جهانی و بازی های آسیایی اعزام خواهند شد. هر دو رقابت برایمان مهم است و سعی می کنیم نفرات را تقسیم کنیم چون دو تیم قدرتمند نداریم و مجبوریم برای کسب نتیجه مناسب برنامه ریزی خاصی داشته باشیم.

پازاج همچنین درباره دلیل کشتی نگرفتن حمید سوریان در رقابت های انتخابی وزن 59 کیلوگرم بیان کرد: سوریان یک نابغه است و به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد برای حفظ او، قرار شد در انتخابی کشتی نگیرد ولی فرآیند برای او هم اجرا می شود چون قرار است نفرات اول و دوم این وزن به همراه سوریان در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنند و هر کس که نتیجه بهتری گرفت انتخاب شود.

وی با بیان این که خودش دستیارانش را معرفی کرده است، گفت: من همکارانم را به شورای فنی معرفی کردم و با تایید این شورا از این به بعد آقایان ناصر نوربخش، سعید شیرزاد، مهرداد اسفندیاری فر، مهدی محمدی و مسعود هاشم زاده به عنوان مربیان تیم ملی در اردوها حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان اظهار کرد: آقای بابک که من را معرفی کرد و شورای فنی که این پیشنهاد را تایید کردند مسئولیت سنگینی را به عهده من گذاشته اند. امیدوارم با حمایت مسئولین و رسانه ها بتوانم در این راه موفق باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها