عروس جنایتکار

عروس عصبانی در آمریکا خواهرزاده‌اش را ساعاتی بعد از مراسم عروسی به قتل رساند. به گفته پلیس، دعوای عروس عصبانی بر سر این موضوع بود که چه کسی پشت فرمان بنشیند. این قتل فقط چند ساعت بعد از عروسی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۶۷۳۷۶۸
عروس جنایتکار
به گزارش پلیس، کتلین فرانسوا بیست و یک ساله در پارکینگ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. فرانسوا همراه خاله و شوهرخاله‌اش در یک کافه بودند که این اتفاق افتاد. آن سه بر سر این‌که چه کسی پشت فرمان بنشیند و رانندگی کند، دعوا می‌کردند. در همین حال کریستینا نیکول سی ساله سلاح خود را در آورد و به سوی خواهرزاده‌اش شلیک کرد. پلیس تائید کرده علت اصلی شلیک گلوله که در اعترافات اعلام شده، دعوا برسر رانندگی است. به عقیده پلیس، متهم از سلاح شوهرش استفاده کرده است. متهم گفته فقط به سلاح دست زده و ناگهان گلوله شلیک شده، اما خودش به هیچ عنوان قصد نداشت تیراندازی کند و به کسی صدمه‌ای برساند. شاهدان عینی درگیری لفظی بر سر موضوع رانندگی را تائید کرده‌اند.

خانواده قربانی و متهم بشدت شوکه شده‌اند. یک دوست خانوادگی گفته است: «این یک اتفاق دیوانه‌وار و یک تراژدی است. هنوز این موضوع را باور نکرده‌ایم.»

عروس خشمگین به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد و رسیدگی به پرونده او ادامه دارد./ ضمیمه تپش

منبع: سی. ان. ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها