روزنامه خندان

صلح میان گربه و موش

روزنامه خندان

وای بر یارانه‌بگیران

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۶۷۲۴۸۳
وای بر یارانه‌بگیران

سیاست روز : وای بر یارانه‌بگیران

رئیس شورای عالی استان‌ها: بر‌اساس‌ آمار میزان ذخایر آب در تهران کم و نگران‌کننده است.
به نظر شما کدام یک از گزینه‌های زیر برای «میزان ذخایر آب» نگران‌تر هستند؟
الف) آبدزدک‌ها
ب) اتحادیه تولید‌کنندگان شیر
ج) روزنامه‌ها و سایر ریزندگان آب به آسیاب استکبار جهانی
د) برنامه‌های تلویزیونی
مشاور معاون رئیس‌جمهور: دولت تصمیمی برای جریمه ... که اطلاعات غلط ارائه کرده‌اند، ندارد.
نقطه‌چین بالا را با یکی از گزینه‌های زیر پر کنید؟
الف) مالیات‌دهندگان
ب) مفسدان اقتصادی
ج) بدهکاران بانکی
د) یارانه‌بگیران
نظریه فلسفی زیر از کیست؟
باید به دنبال راهکارهایی برای افزایش درآمد مردم باشیم.
الف) آدام اسمیت – اقتصاددان –
ب) ارسطو – فیلسوف –
ج) مریم حیدرزاده – شاعر-
د) عباس آخوندی – وزیر راه –
معاون وزیر ورزش و جوانان: امسال هفته دولت، هفته اعلام مواضع دولت در حوزه جوان خواهد بود.
عبارت فوق به چه معناست؟
الف) دولت مواضع خودش را به شکل شفافی به جوانان نشان می‌دهد.
ب) جوانان مواضع خود را به شکل شفافی به دولت نشان می‌دهند.
ج) جوانان و دولت به نوبت مواضع خودشان را به یکدیگر نشان بدهند.
د) هر سه گزینه فوق صحیح است.

شرق: چهره‌به‌چهره موبه‌مو رقیب ایرانی «فیس‌بوک»

بیسیم آمبولانس خرت‌خرت کرد و گفت: از وزیر ارتباطات به آمبولانس‌چی... از وزیر ارتباطات به آمبولانس‌چی... گفتم: از آمبولانس‌چی به وزیر ارتباطات... آخه چطوری آمدی روی بیسیم من؟ وزیر ارتباطات گفت: بابا من وزیر ارتباطات هستم‌ها. ببین من جدیدا یک حرفی زدم که به‌درد آمبولانست می‌خورد.

دیروز گفتم «ما برای طراحی و تولید دو نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی و فیلتر هوشمند داخلی، اعلام آمادگی می‌کنیم.» حالا جان عالمی من را سوار آمبولانس می‌کنی؟ گفتم: بله... بله... تا حالا 600 نفر شش‌هزاربار اعلام آمادگی کرده‌اند یک سایت مثل «فیس‌بوک» یا حتی «ایمیل» بسازند. شما هم روش. نه اینکه بد باشد‌ها. آرزو و سخنرانی بر مدیران عیب نیست. ولی من می‌گویم اول بسازید بعد بگویید. اول نگویید بعد نسازید.

وزیر ارتباطات جمله قصار من را سریع توی فیس‌بوکش نوشت و سه‌هزارتا لایک خورد و لذت برد. گفتم: الان فکر کن فیس‌بوک ساختید و اسمش را هم گذاشتید «چهره‌به‌چهره موبه‌مو» بگویم سازوکارش چیست؟ طرف می‌خواهد ثبت‌نام کند. باید برود از پلیس+10 گواهی بگیرد و بعد برود ثبت احوال فتوکپی سجل پدربزرگش را بیاورد و بعد باید برود توی محل از 20نفر استشهاد جمع کند که اخلاقش خوب است و خانواده‌دار است. درست است؟

بعد حالا طرف ثبت‌نام کرد. حتما اگر آقا باشد باید روزهای زوج بیاید توی سایت. اگر خانوم باشد روزهای فرد. درست است؟ بعد هم لابد روزهای تعطیل فقط با خانواده باید آنلاین شوند و اگر بی‌خانواده بودند حق ندارند بیایند توی سایت. بعد هم لابد اگر طرف بخواهد یک عکسی، چیزی از تولدش آپلود کند باید اول مجوزش را بگیرد، درست است؟

وزیر ارتباطات گفت: بله. چه عیبی دارد؟ گفتم: «پس ساختی اَدَم کن.» و آمبولانس را طوری راندم که بروم توی افق گم شوم.

کیهان : سوسک (گفت و شنود)

گفت: یکی از فتنه‌گران فراری که به انگلیس پناهنده شده در وبلاگ خود نوشته است؛ رژیم ایران از به کارگیری کسانی که در جنبش سبز (!) فعال و یا از آن حمایت کرده‌اند وحشت دارد!
گفتم: اگر آنها عددی بودند که فتنه آمریکایی-اسرائیلی ‌88 با آنهمه حمایت قدرت‌های استکباری و هزینه کلانی که کرده بودند، دود نمی‌شد و به هوا نمی‌رفت.
گفت: نوشته است؛ اگر رژیم از آنها نگران نیست چرا وقتی یکی از آنها در دولت روحانی به کار گرفته می‌شود، صدای اعتراض اصولگرایان بلند می‌شود؟!
گفتم: این یارو عجب خنگ اجق وجقی است... خب! برای اینکه، فضا را آلوده می‌کنند... یارو مدیر رستوران را صدا کرد و گفت؛ این سوسک درون ظرف سوپ چه می‌کند؟ و مدیر رستوران قیافه حق به جانبی گرفت و گفت؛ ای آقا! این چه ایرادی است؟ مگر یک سوسک چقدر سوپ می‌خورد که باعث اعتراض شما شده است؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
با سلام خدمت شما. ببخشید میشه لطف بفرمائید جواب سؤالمو بدین؟ چون نمیدونم باید از كجا و از كی بپرسم؟ سؤال بنده اینه كه چه زمانی سایت برای اصلاح یارانه باز میشه؟ چون به اشتباه اسم منو كافی نت ثبت نام نكرده و تعداد نفراتو كمتر زده؟من باید چیكار كنم؟ممنون میشم جواب بدین.

نیازمندی ها