محمدباقر قالیباف، شهردار تهران به صف مدافعان دستگاه دیپلماسی پیوسته و در همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی رزمنده شهر تهران گفته است: اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب با صراحت تمام در بیانات خود از تیم اعزامی حمایت کرده و می‌فرمایند که تیم مذاکره‌کننده بچه‌های انقلاب و بچه‌های خود ما هستند، باید بدانیم که نباید این تیم را تضعیف کنیم.
کد خبر: ۶۷۲۰۷۷
انتقاد قالیباف از تضعیف‌ تیم هسته‌ای

به گزارش ایسنا، او تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر پرونده هسته‌ای نظارت دقیق و عمیق دارند و در حقیقت اداره‌کننده موضوع هستند.

دستجردی: نیامده بودم که بروم

مرضیه وحیددستجردی، وزیر بهداشت دولت دهم، انتقاد به سیاست‌های ارزی و بهداشتی دولت وقت را دلیل برکناری خود از این وزارتخانه عنوان کرد و با حضور در برنامه تلویزیونی شناسنامه گفت: من آمده بودم که خدمت کنم. نیامده بودم که بروم، یعنی بنا داشتم تا آخر بمانم و سعی هم می‌کردم از درگیری‌ها تا حدی فرار کنم.

به گزارش ایرنا، وی در این برنامه با نقل خاطره‌ای افزود: در مورد بودجه سلامت، در مجلس لابی می‌کردیم و می‌خواستیم سهم سلامت را از هدفمندی بگیریم، اما رییس‌جمهور وقت با من تماس گرفتند که معاونان شما در مجلس چه می‌کنند و فلانی و فلانی چه کسانی هستند و چرا آنجا هستند و بنده نیز گفتم که چطور افراد فلان وزارتخانه که فلانی وزیرش است، می‌توانند بروند لابی کنند، اما وزارت بهداشت که وظیفه‌اش تامین سلامت مردم است، نمی‌تواند؟

خبرهای تازه درباره تاجر ایرانی ـ انگلیسی

عباس یزدان‌پناه یزدی که نام وی با برخی قراردادهای نفتی از جمله استات‌اویل و کرسنت گره خورده، در آستانه شروع به کار دولت یازدهم در امارات متحده عربی ناپدید شد و هنوز از سرنوشت وی اطلاع دقیقی در دست نیست.

دادستان دبی بتازگی شش ایرانی را به دخالت در ربودن این تاجر ایرانی ـ انگلیسی متهم کرده است.

به گزارش تابناک و به نقل از رویترز، عصام الحمیدان، دادستان کل دبی مدعی شده که از شش متهم ایرانی، سه نفر بازداشت شده و سه نفر دیگر فراری هستند.

زنگنه: اموال زنجانی را ارزان نمی‌فروشیم

بیژن زنگنه، وزیر نفت درخصوص وصول مطالبات نفتی بابک زنجانی تصریح کرد: هم‌اکنون این بحث که اموال با قیمت غیرواقعی برای فروش به وزارت نفت واگذار شود، مطرح نیست، زیرا وزارت نفت به دنبال خرید اموال آقای زنجانی نیست.

وی اظهار کرد: وزارت نفت با همکاری دولت تمهیداتی اندیشیده که اموال بابک زنجانی با حداکثر قیمت فروخته و پول آن به خزانه دولت واریز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها