روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا- تایلند

یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل کار نمایندگان ایران

حامی مالی 12 میلیارد تومانی کشتی در پای میز امضای قرارداد انصراف داد.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۲
حامی 12 میلیاردی کشتی چگونه پرید؟

مسلما ورزش کشتی برای رسیدن به برنامه های گسترده خود نمی تواند تنها متکی به بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد و باید اسپانسر جذب کند اما در این میان انگار برخی نمی خواهند کشتی نفس بکشد.

هر حامی‌ای که می آید تنها تا پای قرارداد می آید، فقط و فقط تا پای قرارداد! نمونه آن هم یک حامی مالی مطرح است که در یک برنامه پربیننده تلویزیونی حامی بوده است. مسئولان تا پای قرارداد می آیند اما برخی‌ها که در جمع آنها گوش شکسته المپیک دیده نیز حضور دارد،‌ مانند بقیه قراردادها نمی گذارند این حامی 12 میلیاردی وارد گود شود!

آنها آن حامی مالی را فراری می دهند تا بگویند کشتی نمی تواند برنامه های خود را انجام دهد و سر پا بماند.

حتی شایعه شده چهارشنبه شب یعنی یک روز قبل از این که کشتی گیران اردوی تیم ملی را ترک کنند در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران همانهایی که حامی مالی را فراری داده اند جلسه ای با برخی دوستان برگزار می کنند و برنامه ترک اردو کلید می خورد تا پس از ترک تیم ملی از سوی سرمربی، از آب گل آلود در جهت ضربه زدن به فدراسیون ماهی بگیرند. به همین راحتی! اما مگر کشتی دوستان می توانند تاب بیاورند و سکوت کنند آن هم در آستانه جام جهانی.

آری تفاوت کشتی ما با روس ها در همین است. آنها در کنار هم هستند و بهترین نتایج را کسب می کنند اما در اینجا بدون توجه به نام ایران فقط زیر پای هم را خالی می کنیم. به همین راحتی!(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها