روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی آسیا- تایلند

یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل کار نمایندگان ایران

کد خبر: ۶۷۱۸۸۱
یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل کار نمایندگان ایران

نمایندگان ایران در روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز دوم رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا انتخابی المپیک نایجینگ چین با کسب یک مدال طلا در وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی، یک مدال نقره در وزن 63 کیلوگرم، یک مدال برنز در وزن 54 کیلوگرم کشتی فرنگی و یک مدال برنز در وزن 69 کیلوگرم کشتی آزاد به پایان رسید.


نتایج کشتی گیران کشورمان در روز دوم به شرح زیر است:


در وزن 54 کیلوگرم کشتی فرنگی امین قلاوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 – 2 شهرام تیموراز از ازبکستان را شکست داد وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مغلوب بیداخ متف از قزاقستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار احمد حسن از سوریه را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی کرامت عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 از سد حسن اف از تاجیکستان گذشت وی در دور سوم نیز گیوم از ویتنام را 8 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 2 کورماخالی از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.


در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی مهدی زیدوند در دور نخست رحیم جان اف از قزاقستان را 3 بر صفر شکست داد وی در دور دوم فوجی شوماتو از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد زیدوند در دور سوم نیز با ضربه فنی (12-2) از سد چوئی از کره جنوبی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر یک و با ناداوری مقابل او-لولو از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.


در وزن 69 کیلوگرم کشتی آزاد احمد بذری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مونخباتار از مغلوستان را برد وی در دور دوم نیز محموداف از ازبکستان را 7 بر صفر برد اما در دور سوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب پریتان از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. بذری در این دیدار ماتسویوکی از ژاپن را 11 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 76 کیلوگرم کشتی آزاد آرش نیرآبادی در دور اول 10 بر صفر وفایف از ترکمنستان را شکست داد وی در دوم با نتیجه 7 -4 مغلوب دولت حاجی از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد نیرآبادی از دور رقابت ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها