عنوان نرم‌افزار: call + SMS filter سیستم‌عامل: ویندوزفون
کد خبر: ۶۷۰۴۰۶
مزاحمان تلفنی در ویندوزفون

یکی از مشکلاتی که همچنان مشترکان تلفن‌های ثابت، همراه و حتی سرویس‌های ایمیل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مزاحمت‌هایی است که از طرف برخی کاربران برای ایشان ایجاد می‌شود. یکی از روش‌های خلاصی از این مزاحمت‌ها برای دارندگان تلفن‌های همراه نیز اضافه‌کردن شماره‌ فرد مزاحم به لیست سیاه برای ردکردن خودکار تماس‌های دریافتی از ایشان است.

نرم‌افزارهای مختلفی برای انجام این کار در سیستم‌‌‌های عامل مختلف طراحی شده است و در مواردی نیز سیستم‌‌های‌عامل‌ بدون نیاز به نرم‌افزارهای جانبی، این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. سیستم‌عامل ویندوزفون 8 نیز از جمله سیستم‌‌های عاملی است که این قابلیت را در اختیار کاربران دستگاه‌های مجهز به ویندوزفون 8 قرار داده است.

به‌کمک قابلیت call + SMS filter شما می‌توانید براحتی شماره‌های موردنظرتان را به لیست سیاه تماس‌ها یا پیام‌های کوتاه اضافه کنید تا هیچ‌یک از تماس‌ها یا پیام‌های ارسالی از طرف ایشان برای شما ایجاد مزاحمت نکند! برای استفاده از این قابلیت باید به این روش عمل کنید:

1 ـ پیش از هر چیز مطمئن شوید سیستم‌عامل دستگاه شما کاملا به‌روز است. برای بررسی این موضوع می‌توانید پس از مراجعه به Store روی Updates فشار دهید.

2 ـ صفحه را به سمت چپ جارو کنید تا فهرست برنامه‌ها به‌نمایش درآید، سپس روی Settings فشار دهید.

3 ـ در صفحه‌ تنظیمات روی call + SMS filter فشار دهید و پس از به ‌نمایش درآمدن شرایط و مقررات استفاده از این قابلیت با فشار Accept آن را تائید کنید. (با انجام این کار قابلیت call + SMS filter روی دستگاه شما فعال می‌شود)

4 ـ با فشار کلید بازگشت، به صفحه‌ اصلی بازگردید.

5 ـ اکنون برای اضافه‌کردن هریک از شماره‌های موردنظر به فهرست مزاحمان تلفنی ‌باید با فشار گزینه‌ Phone به فهرست تماس‌ها مراجعه کنید و در ادامه روی هریک از شماره‌های موردنظر فشار داده و چند لحظه صبر کنید تا منو به‌نمایش درآید و در نهایت روی block number فشار دهید.

6 ـ در نهایت روی گزینه‌ OK در پنجره‌ به‌نمایش درآمده فشار دهید تا شماره‌ موردنظر به فهرست شماره‌های مسدود شده اضافه شود. (چنانچه شماره‌ موردنظر در فهرست تماس‌ها نیست می‌توانید در بخش پیام‌های کوتاه نیز همین عملیات را انجام دهید)

برای خارج‌کردن هریک از شماره‌های موجود در فهرست مسدودی‌ها ‌باید ضمن مراجعه به Settings روی call+SMS filter فشار دهید. در ادامه روی blocked numbers فشار دهید و پس از انتخاب شماره‌ موردنظر از فهرست به‌نمایش درآمده، روی Unblock از پایین صفحه فشار دهید./ ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها