این هفته هدیه ویژه‌ای برای خوانندگان کلیک در نظر گرفته‌ایم و تصمیم داریم برخی از بهترین بازی‌های رایگان را که در سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس (برخی نیز در ویندوزفون و بلک‌بری) اجرا می‌شوند به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۱۷۱
بهترین بازی‌های رایگان برای اندروید و آی.او.اس

اغلب این بازی‌ها قابلیت اجرا به‌صورت چندنفره را دارند و برای دانلود آنها می‌توانید به فروشگاه‌های رسمی اندروید، آی.او.اس، ویندوزفون و بلک‌بری مراجعه کنید که لینک آنها را نیز در ادامه این مطلب برای شما آورده‌ایم:

Google Play: https:‌/‌‌/‌play.google.com

Bazaar: http:‌/‌‌/‌cafebazaar.ir

Cando: http:‌/‌‌/‌cando.asr24.com

Apple Store: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌1PuOf

Windows Phone: http:‌/‌‌/‌www.windowsphone.com‌/‌en-us‌/‌store

BlackBerry: http:‌/‌‌/‌appworld.blackberry.com‌/‌webstore‌‌

عنوان: Fun Run

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

Fun Run با بیش از 30 میلیون کاربر از سراسر دنیا یک بازی آنلاین و بسیار جذاب است که شما می‌توانید با سه نفر دیگر به اجرای آن بپردازید. در این بازی که از گرافیک فوق‌العاده بامزه‌ای بهره می‌برد، شما یکی از چهار نفری هستید که در یک مسابقه دو شرکت دارید و ‌باید موانع مسیر را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. شما می‌توانید با سه نفر از دوستان خود به‌صورت آنلاین مسابقه دهید یا به‌صورت اتفاقی با سه رقیب دیگر از نقاط مختلف جهان رقابت کنید.

عنوان: Run In Crowd

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس، بلک‌بری

این بازی نیز شباهت زیادی به بازی Fun Run دارد، با این تفاوت که در این بازی شما یک شخصیت عجیب به رنگ سیاه و سفید هستید و ‌باید تلاش کنید در مسابقه‌ای که بین شما و دیگر رقبایتان برقرار است، مسیر طولانی‌تری را طی کنید! عبور از موانع و طی طولانی‌ترین مسیر، برنده مسابقه را مشخص می‌کند.

عنوان: Chess Time

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس، ویندوزفون

فارغ از تمام بازی‌های جذاب و هیجان‌آوری که برای دستگاه‌های هوشمند طراحی شده، کاربران بسیار زیادی نیز وجود دارند که شطرنج بازی کردن در آرامش را به هر بازی دیگری ترجیح می‌دهند. شما نیز دوست دارید شطرنج بازی کنید، اما رقیب مورد علاقه خود را پیدا نمی‌کنید؟ Chess Time نه تنها مشکل پیدا کردن رقیب برای اجرای این بازی را حل می‌کند، بلکه شما را به یک مسابقه بسیار چالشی فرامی‌خواند.

عنوان: Real Racing 3

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

مسابقات اتومبیلرانی برای 90 درصد کاربران بویژه آقایان از جذابیت و هیجان بسیاری برخوردار است. فراری، پورشه، بنز، بوگاتی و... خودرو‌های لوکس خود را در اختیار شما قرار می‌دهند تا هر زمان، با هر سرعتی که می‌توانید در هر مسیری که دوست دارید مسابقه دهید.

عنوان: Pocket Legends

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

در بازی اکشن و هیجان‌انگیز Pocket Legends ‌باید بر فراز قله‌ها و در سرزمین‌های دور با هیولاهای بسیار خطرناک که دارای قدرت‌های شیطانی هستند، به مبارزه بپردازید و آنها را شکست دهید. این بازی در محیطی سه‌بعدی و با گرافیکی بسیار زیبا طراحی شده است.

عنوان: Jawfish Words

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

دوست دارید بازی کنید، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و با کاربران دیگر از سراسر دنیا رقابت کنید؟ بازی Jawfish Words یک بازی جذاب با کلمات است که در آن شما ‌باید کلمات درخواستی را در سریع‌ترین زمان ممکن از روی جدول حروف پیدا کرده و آنها را به یکدیگر متصل کنید.

عنوان: Super Stickman Golf 2

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

شاید بسیاری از شما گلف بازی نکرده باشید، اما اگر یک‌بار Super Stickman Golf 2 را امتحان کنید، اشتیاقتان به بازی گلف روز به روز زیاد خواهد شد! در این بازی گاهی اوقات ‌باید معماهای پیچیده‌ای از قوانین فیزیک را حل کنید تا بتوانید توپی را که به هیچ وجه تناسبی با حفره ندارد در آن بیندازید! گاهی نیز باید از در و دیوارهای موجود کمک بگیرید تا با یک ضربه حرفه‌ای، توپ را در حفره جا دهید!

عنوان: Cubemen

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

این بار جنگ میان خیر و شر، توسط سربازانی مکعبی، در سرزمینی مکعبی و با سلاح‌های مکعبی صورت گرفته است. نبرد میان قرمز و آبی! تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید فشار سریع روی صفحه و حرکت در محیط مکعبی شکل بازی است. در این بازی همه چیز مکعبی است! خون سربازان، تیر سلاح، دیوارها و محیط بازی، بدن سربازان و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید، فقط و فقط مکعبی است. شما در این بازی ‌باید قلمرو دشمن را تصرف کنید و هرچه سریع‌تر و بیشتر بتوانید نیروهای دشمن را نابود کنید، نیروهای بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

عنوان: SAS: Zombie Assault 3

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

زامبی‌ها تمام دنیا را تصرف کرده‌اند و شما به تنهایی (در صورت اجرای آنلاین به همراه سه نفر دیگر) ‌باید آنها را نابود کنید! آخر دنیا فرا رسیده و تنها شما با تعداد اندکی از دوستانتان هستید که ‌باید نسل انسان را زنده نگه‌دارید! انواع سلاح سبک و سنگین، نارنجک و... در اختیار شما قرار می‌گیرد و با طی هر مرحله، علاوه بر ارتقای درجه به سلاح‌های بیشتر با قدرت تخریب بالاتر تجهیز خواهید شد.

عنوان: Tip-Off Basketball

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

فکر می‌کنید بسکتبال یک بازی ساده است؟ این بازی علاوه بر انرژی بسیار، نیازمند مهارت و تمرکز است! به نظرتان شما نیز از تمرکز و دقت کافی برای پرتاب توپ‌ها به سبد برخوردارید؟ بازی Tip-Off Basketball را اجرا کنید و توپ‌ها را یکی پس از دیگری در سبد بیندازید! هرچه بتوانید توپ‌ها را سریع‌تر، پشت سر هم و بدون خطا در سبد بیندازید، از امتیاز بیشتری بهره‌مند خواهید شد!

عنوان: Champs: Battlegrounds

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

اگر دوست دارید در مقام یک فرمانده نظامی ارتشی را تشکیل دهید و استراتژی جنگی خود را محک بزنید این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی انواع مهارت‌های جنگی و نیروی لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با فرماندهی شما مبارزات مختلفی با دشمنان صورت گیرد. چنانچه بتوانید ارتش خود را به بهترین نحو مدیریت کنید در نبردها پیروز خواهید شد و علاوه بر افزایش قلمرو، ارتش خود را نیز روز به روز قوی‌تر خواهید کرد./ ضمیمه کلیک

مریم محمد بیکی‌فراهانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها