سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با اعلام این خبر که شمار افراد ثبت‌نامی در طرح بیمه سلامت همگانی از دو میلیون و 500 هزار نفر گذشت، گفت:‌ ثبت‌نام در طرح بیمه سلامت همگانی تا آخر اردیبهشت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۹۴۶۵

مهدی میرشاه‌ولد درباره نحوه بیمه شدن افراد فاقد مدارک هویتی، افراد کارتن‌خواب، کودکان کار، فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست عنوان کرد: در این باره سازمان بهزیستی کشور باید فهرست اسامی این افراد را در اختیار ما قرار بدهد.

به گزارش ایسنا، میرشاه ولد ادامه داد: تاکنون فهرستی از جانب بهزیستی برای ثبت‌نام در طرح بیمه سلامت همگانی در اختیار ما قرار نگرفته است.سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی افزود: این افراد در قالب بیش از یک میلیون و 60 هزار خانوار در سامانه بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند.وی اظهار کرد: اختلالی در سامانه وجود ندارد و روال ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه عادی است.به گفته میرشاه ولد، مهلت ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه تا آخر اردیبهشت تعیین شده است.

6000 بیمار روانی و کارتن‌خواب جمع‌آوری شدند

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: سال گذشته 6000 بیمار روانی و کارتن‌خواب از سوی این سازمان در سراسر کشور جمع‌آوری و سازماندهی شدند.

همایون هاشمی در حاشیه مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 5000 کودک خیابانی نیز توسط سازمان بهزیستی در سال گذشته ساماندهی و به مراکز نگهداری سپرده شدند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان این‌که موضوع کارتن‌خوابی آسیب اجتماعی است، اظهار کرد: جمع‌آوری این کارتن‌خواب‌ها وظیفه حوزه خدمات شهری است و سازمان بهزیستی نیز در نگهداری و ایجاد سرپناه برای آنها مداخله می‌کند. هاشمی درباره مراکز ترک اعتیاد عنوان کرد: هم‌اکنون مراکز ترک‌اعتیاد از لحاظ درمانی و نگهداری به استانداردهای مطلوبی رسیده و پروتکل‌های درمانی برای معتادان در این مراکز تعریف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها