در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی زارعان، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره حذف تبلیغات از برنامههای کودک به مهر گفت: با حذف تدریجی تبلیغات کالاها در برنامههای کودک، بهتر است این نهادها برای تبلیغات با زیرساخت محتوایی و فرهنگی وارد عمل شوند.
وی یادآور شد: طبق دستور رئیس سازمان صداوسیما مبنی بر اجتناب از مصرفگرایی و تبلیغات مستقیم در برنامههای کودک، بخش تبلیغات مواد مصرفی و خوراکیهای مضر بتدریج از برنامههای کودک حذف خواهد شد.
مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو با اشاره به این نکته که نوع دیگری از تبلیغات زیرساخت محتوایی دارد و مشارکت نهادهای گوناگون را میطلبد، گفت: در کشور ما 19 نهاد وجود دارد که بودجهای مختص به کودکان دارند و آنها موظف به فرهنگسازی برای کودکان هستند و میتوانند در ساخت برنامههای کودک تلویزیون مشارکت کنند. وی در پاسخ به اینکه آیا شاهد تبلیغ کتاب نیز در برنامههای کودک خواهیم بود یا خیر، توضیح داد: سازمان صداوسیما همیشه درباره کتاب گرایش مثبتی داشته و در معاونت سیما نیز شورای کتاب وجود دارد و در سیاستهای کلان صدا و سیما ترویج کتاب و کتابخوانی امری مهم است. مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو یادآور شد: در تلویزیون تبلیغ هر کتاب مفید به صورت رایگان انجام میشود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: