آغاز ریزش بنزین‌های 400 تومانی؛

سقوط آزاد مصرف بنزین ایران

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: 2600 گروه عملیاتی برای نظارت بر اعمال نرخ جدید بنزین در جایگاه های عرضه سوخت کشور بسیج شدند.
کد خبر: ۶۶۷۳۹۷
نظارت 2600 گروه بر روند سوخت رسانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، مصطفی کشکولی افزود: برای اعمال نرخ جدید بنزین در سامانه هوشمند سوخت و تغییر نرخ از ریال به تومان در نمایشگر جایگاه های عرضه سوخت، در روزهای گذشته نشست های متعددی برگزار شد تا اجرای کامل فاز دوم هدفمندی یارانه ها به نحوی مطلوب انجام شود.

وی یادآور شد: برای این که مردم با مشکل رو به رو نشوند، ضمن توجیه جایگاه داران و کارکنان آنها، برچسب های زرد رنگی که بیانگر تبدیل نرخ ریال به تومان است، تهیه و در جایگاههای سوخت نصب شده است.

روند عادی سوختگیری

کشکولی تاکید کرد: گزارش های دریافتی ازمناطق 37 گانه کشور حکایت از آن دارد که سوختگیری خودروها با نرخ جدید، روند معمولی دارد.

وی اطلاع رسانی شفاف رسانه ها را برای ورود مطلوب به فاز دوم هدفمندی یارانه ها در خصوص نرخ فرآورده های نفتی به ویژه بنزین، مهم برشمرد و گفت: اطلاع رسانی ها گسترده در این زمینه موجب شد مردم در مقایسه با فاز نخست هدفمندی، آگاهتر و آمادهتر اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ورود آرام و بدون مشکل شرکت ملی پخش به مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را نتیجه تلاش شبانه روزی همه کارکنان این شرکت خواند و افزود: این شرکت در کنار دیگر دستگاهها و سازمانهای مرتبط، تلاش کرد اجرای این مرحله از هدفمندی یارانه ها بدون دغدغه برای مردم عملیاتی شود.

اطمینان از صحت عملکرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود: تمام گروه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در سراسر کشور در حال آماده باش بودند و از زمان اعلام تغییر نرخ در جایگاه ها حضور داشتند و از به موقع بودن و صحت نرخ اعلام شده بر روی نازلها اطمینان داریم.

کشکولی افزود: تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکلات فنی در جایگاههای سوخت نداشته ایم و از نظر فنی چندین بار جایگاهها مورد آزمایش قرار گرفته است و از صحت و سلامت کارکرد آنها اطمینان داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها