جام جم نوا: بدون شک عجیب ترین مورد جشنواره فیلم فجر رضا درمیشیان بود با فیلم «عصبانی نیستم!» فیلمی که هر چه از جشنواره می گذشت حواشی آن نیز بیشتر می شد تا جایی که در اختتامیه این فیلم به شکل عجیبی کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۴۰
یک ملودی غمگین برای فیلم جنجالی

رضا کلقانی آهنگساز و بازیگر فیلم «عصبانی نیستم!» در خصوص ساخت موسیقی فیلم می گوید:«من در فیلم نقش مکمل را بازی می کردم، نقش همخانه «نوید». فیلم های درمیشیان همیشه بدون موسیقی هستند، اما این بار رضا تصمیم گرفت که برای فیلم موسیقی بسازد چرا که اصلا در ذهنش اش این بود که برای موزیک ایران فیلم بسازد. بر همین اساس رضا ساخت موسیقی فیلم را به من سپرد و من هم با استقبال پذیرفتم. قطعه اصلی فیلم بر اساس شخصیت «نوید» بود که ملودی را بر اساس حال و روز آن در جامعه به همراه درمیشیان ساختیم. یک ملودی غمگین بر اساس شخصیت «نوید» و به پیشنهاد درمیشیان ساختم.»

این آهنگساز جوان در ادامه درباره حجم موسیقی متن فیلم می افزاید:«فیلم با توجه به روند داستان و تدوین خیلی خوب، همین حجم موسیقی نیاز داشت. اگر حجم موسیقی را بیشتر از این می کردم، فضا و داستان فیلم را عوض می کرد. تیتراژ فیلم را خیلی دوست دارم. فریادهایی که در تیتراژ می شنوید، فریادهای خود «نوید» است که در اصل نماد اوج ناراحتی و غم های اوست.»

کلقانی در پایان در مورد اینکه آیا آهنگسازی فیلم را در سینما ادامه خواهد داد یا خیر می‌گوید:«ادامه می دهم. البته باید بدانم موضوع فیلم چیست چرا که اول باید کار را دوست داشته باشم. کار اصلی من موسیقی است. در اصل موسیقی را بیشتر از بازیگری دنبال می کنم. در حال حاضر هم خواننده گروه «دارکوب» هستم و در آلبوم سوم «دارکوب» می خوانم در حین اینکه در تلاش هستم گروه خودم را تشکیل دهم.»
(آریا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها