حرکت رادیو رو به جلوست

امیر سرتیپ غلامحسین دربندی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: جشنواره های مختلف رادیویی تاثیر مناسبی بر روی برنامه ها گذاشته است.
کد خبر: ۶۶۶۲۳۳
حرکت رادیو رو به جلوست

به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره رادیو وی خاطر نشان کرد: به موازات اینکه شبکه های مختلف توسعه پیدا کرده اند و تنوع زیادتر شده ، انتخاب ها نیز سخت تر شده است.
او با اشاره به تعداد شبکه های رادیویی افزود، در هر حال حاضر هر مخاطب متناسب با نیاز و خواسته خود شبکه خودش را انتخاب وشنونده آن موج رادیویی است.
او که شنونده همیشگی رادیو های قرآن ، معارف ، پیام و ایران است، از رادیو به عنوان رسانه ای سهل الوصول ، ارزان و قابل دسترسی یاد کرد و گفت: رادیو وصدای گوینده برنامه نه تنها آرامش بخش و پیام دهنده بلکه هدایت کننده مخاطب است .به طور مثال چنانچه راننده ماشینی رادیوی خود را روشن کند به موقع از اخبار جاده ها مطلع می شود و در ترافیک نمی ماند.
وی ادامه داد : تا به امروز در جشنواره های مختلف رادیو شرکت نکرده ام اما اخبار آن را پیگیری می‌کنم و متوجه شده ام که در این رابطه رادیو بسیار کارکرده است و زمینه های رشد بین برنامه سازان این رسانه فراهم شده که ما شاهد برنامه های خوب و قوی از آنتن هستیم.
امیر دربندی تصریح کرد: با اجرای جشنواره های مختلف رادیو می توان گفت رادیو حرکتی روبه جلو دارد و مخاطب خود را دارد.
او از مسئولان امر خواست که در فضایی از کارشناسان بخش های مختلف رادیویی که بیشترین همکاری را با رادیو داشته اند ، نیز دعوت به عمل آورد تا به عنوان میهمان ویژه در جشنواره شرکت داشته ، تا بهتر بتوانند با این رسانه تعامل داشته باشند.‬

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها