رییس جمهوری در جلسه شورای عالی سلامت تشریح کرد:

اهتمام ویژه دولت برای سلامت و امنیت غذایی جامعه

وزیر صنعت معدن و تجارت خبر داد :

تدابیر ویژه دولت برای کنترل بازار

وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: دولت تدابیر ویژه ای برای کنترل بازار کالاهای اساسی پیش بینی کرده است و در این بین افزایش عرضه و کنترل و نظارت بر قیمتها اولویت نخست کاری دولت در این زمینه است .
کد خبر: ۶۶۵۰۰۳
تدابیر ویژه دولت برای کنترل بازار

محمد رضا نعمت زاده در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : ‌اعمال کنترل بر عرضه و تقاضا و جلوگیری از به وجود آمدن کمبود در بازار راهکاری است که مانع از سوء استفاده در بازار خواهد شد .

وزیر صنعت معدن و تجارت خاطرنشان کرد : ‌دولت از اسفند سال گذشته تدابیر خاصی برای کنترل بازار پیش بینی کرده است بطوری که در ماههای نخست اجرای قانون، قیمت برخی اقلام افزایش نخواهد داشت اما به معنای ثابت ماندن قیمتها نیست .

وی افزود:‌همزمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و با توجه به تغییر عوامل و هزینه های تولید، دولت اقدام به قیمت گذاری و نظارت بر قیمت کالاها خواهد کرد ،‌البته ممکن است برخی کالاها در مقایسه با سال گذشته تغییر قیمتی نداشته باشند.

وی افزود :‌دولت به وزارت صنعت معدن و تجارت تکلیف کرده است که با پایش قیمت ها کالاهای مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد همچنین به ستاد تنظیم بازار نیز اختیار داده شده تا در صورت لزوم در مواردی که کمبودی احساس شود تصمیم گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها