مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: حضور مارها درنقاط مختلف شهر موجب ترس و وحشت شهروندان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۶۵۱
جولان مارها در رشت

علی مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدتی است حضور مارها در نقاط مختلف شهر موجب ترس و وحشت شهروندان را فراهم کرده است تا حدی که این مارها از راه‌ هایی نامعلوم خود را به طبقات مختلف ساختمان های مسکونی می‌رسانند.

وی افزود: روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت سه گزارش مشابه در فواصل مکانی و زمانی مختلف از شهروندان دریافت کرد که هر سه ی آن‌ها حاکی از حضور یک حلقه مار در منازل مسکونی داشت.

مقصودی تصریح کرد: روز گذشته یک حلقه مار در بلوار لاکان، کوچه احضاری به دام آتش نشانان افتاد و تنها هفده دقیقه پس از صید نخستین مار در این روز، مار دیگری در بلوار قلی پور کوچه ۲۳ صید شد تا اینکه مار خوش خط و خال دیگری در محله پیر کلاچای آفتابی شد.

مقصودی ادامه داد: در سال ۹۲ آتش نشانان شهر باران ۸۶ حلقه مار را در نقاط مختلف شهر که اکثر مردم با دیدن آنها به وحشت می افتند، و موجب ترس و وحشت شهروندان را فراهم می کنند صید کرده اند.

وی همچنین با اعلام اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات اقدام به صید یک حلقه مار کردند، اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

مدیرعامل سازمان آش نشانی رشت در این رابطه به شهروندان اعلام کرد: هنگام روبرو شدن با چنین مسائل با سامانه سه رقمی ۱۲۵ آتش نشانی تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها