محمود خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی که پس از افشای فساد بزرگ مالی فراری شد، به دادگاه وکیل معرفی کرده و حالا آن طور که ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی گفته، دیگر به‌صورت غیابی محاکمه نمی‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۳۸۳
خاوری وکیل معرفی کرد

به گزارش مهر، او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شنیده می‌شود حکم اعدام مه‌آفرید اجرا نخواهد شد، آیا این موضوع صحت دارد، تاکید کرد: هر حکمی صادر و قطعی شود، اجرا می‌شود. وضع رد مال مه‌آفرید نیز تاکنون خیلی خوب پیش رفته تا بعد ببینیم چه می‌شود.

بررسی مصادره ساختمان بنیاد علوی در مجلس

پس از آن‌که یک دادستان آمریکایی اعلام کرد اموال بنیاد علوی و شرکت آسا در آمریکا مصادره شده و از محل فروش آن به آنچه «قربانیان وقایع تروریستی» خوانده شده و آمریکا دولت ایران را در آنها دخیل می‌داند، خسارت پرداخت می‌شود، منصور حقیقت‌پور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی این پرونده در اولین جلسه هیات‌ رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد. او با اشاره به تناقض در رفتار واشنگتن، به فارس گفت:‌ جوهره آمریکایی‌ها فریب و نیرنگ است و ما باید هوشیاری خود را بالا ببریم.

هشدار صفارهرندی نسبت به «گرگ‌های عقیدتی»

محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین اجلاس ملی «اصحاب عشق» که از سوی قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) برگزار شد، گفت: کسانی که نظریه‌پرداز نگاه عدالت‌پیشه در انقلاب بودند، در سال‌های پس از دفاع مقدس تئوری‌پرداز جریان رفاه‌ زده شدند که مردم را به دنیاطلب و دنیاخواه تشبیه کردند و از این طریق فرهنگ رفاه‌زدگی و مصرف‌گرایی را ترویج می‌دادند. به گزارش مهر، او ضمن ابراز تاسف از برخی فعالیت‌های فرهنگی به صورت جزیره‌ای گفت: برخی جزیره‌های پراکنده در بعضی اوقات اصرار دارند خودشان کار جدایی انجام دهند که این خطرناک است و یکی از خطرات آن هم این است که اینها طعمه گرگ‌های عقیدتی و تشکیلاتی می‌شوند.

تشکیل کارگروهی برای ساماندهی سوال از وزرا

پس از آن‌که برخی نمایندگان از تلاش برای حذف سوالات غیرضروری از وزرا سخن به میان آوردند، مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور از تشکیل کارگروه مشترکی با کمیسیون اصل 90 مجلس با هدف اصلاح قوانین، ساماندهی تذکرات و سوالات و شکایات واصله خبر داد. به گزارش خانه ملت او افزود: جلسات این کارگروه به صورت منظم برگزار می‌شود تا موضوعات دوجانبه پیگیری و به ارتقای سطح تعامل دولت و مجلس بویژه موضوعات مطرح شده در حوزه کمیسیون اصل 90 منجر شود.

اظهارنظرهای تازه درباره دفن ریچارد فرای

واکنش‌ها به موضوع دفن ریچارد فرای، ایران‌شناس مشهور در اصفهان در حالی ادامه دارد که احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که نباید یک موضوع فرعی را مساله اصلی کشور کرد، تاکید کرد: ضرورتی به این همه پرداختن به مساله دفن ریچارد فرای نیست.

همچنین در تازه‌ترین اظهارنظرها در این باره، وزیر ارشاد گفته است: خیلی در این رابطه اطلاعی ندارم، اما دولت که وصی ایشان محسوب نمی‌شود. ممکن است هرکس وصیت کند جایی دفنش کنند، هرکس وصی ایشان است، برود و به وصیت ایشان عمل کند.

وعده‌های جهانگیری درباره احزاب

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور روز پنجشنبه در دیدار با برخی استانداران پیشین گفته است: موضوعات مرتبط با سیاست داخلی برای دولت مهم بوده و ان‌شاءالله سال ۱۳۹۳ شاهد اتفاقات خوبی در حوزه احزاب خواهیم بود. به گزارش تسنیم، برخی استانداران پیشین کشورمان در این دیدار نکاتی درخصوص مشکلات بخش تولید، طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان‌ها، مسائل مربوط به طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و لزوم شکل‌گیری تشکل‌ها، احزاب و نهادهای مردم نهاد بیان و بر ضرورت حمایت دولت از بخش خصوصی تاکید کردند.

انتقاد الهام از توافقنامه ژنو

غلامحسین الهام از یاران محمود احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم در نشست « اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا و دفاع از عظمت و اقتدار نظام اسلامی» از امضاکنندگان توافق ژنو انتقاد کرد. به گزارش ایرنا، او مفاد این توافق‌نامه را توهین به جوانان دانست.

وی همچنین گفت انتظار داشته که دولت حسن روحانی بهتر به قانون عمل کند.

الهام هفته گذشته نیز در سخنانی، از حامیان احمدی‌ن‍ژاد خواسته بود تا متحد شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
برهان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
همه نظرات را لطفا بگذارید.
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
منطقه 7 چی شد چرا نظر منطقه چهاریی ها رو گذاشتید؟

نیازمندی ها