پخش اولین قسمت مجموعه تلویزیونی «راه شیری» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده بزودی از شبکه دو آغاز می‌شود. اولین اپیزود «پسر» نام دارد که سامان مقدم آن را کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۶۶۳۰۹۵
پخش سریال «راه شیری» ساخته سامان مقدم و دیگران

رامین عباسی‌زاده، تهیه‌کننده مجموعه اپیزودیک راه شیری در این باره به جام‌جم گفت: هر یک از اپیزودهای مجموعه راه شیری داستان‌هایی مستقل دارد و در مقاطعی به هم ارتباط پیدا می‌کند. اولین قسمت این مجموعه با اپیزود پسر آغاز می‌شود که ساخته سامان مقدم است و بعد به ترتیب اپیزودهای خلسه، خط رو خط و تحقیر پخش خواهد شد که به ترتیب ساخته حسن برزیده، مونا زندی و ایرج کریمی است.

فیلمنامه این مجموعه از سوی چند نویسنده به سرپرستی احمد رفیع‌زاده نوشته شده است. ساخت مجموعه راه شیری اواخر سال 1387 آغاز شد و قرار بود در 13 اپیزود و 78 قسمت تولید شود، اما فقط 24 قسمت از آن ساخته شده است. دلیل توقف تولید این مجموعه به تغییر و تحول در مدیریت سازمان بهزیستی برمی‌گردد که حامی این مجموعه تلویزیونی بود.

مجموعه راه شیری به معضلات اجتماعی مانند بیکاری، مهاجرت، اعتیاد، زنان بی‌سرپرست، طلاق و... می‌پردازد. اپیزود پسر در شش قسمت به کارگردانی سامان مقدم ساخته شده است.

فیلمنامه این اپیزود را امید سهرابی نوشته و همایون ارشادی، آهو خردمند، سیدمهرداد ضیایی، سپیده اعلایی، محسن قاضی‌مرادی و کیوان ساکت‌اف از بازیگران این اپیزود هستند.

نقش پدر را در این اپیزود، همایون ارشادی بازی می‌کند و نقش مادر، به‌عهده سپیده اعلایی است.

این اپیزود قصه زندگی جوانی را روایت می‌کند که از کانون اصلاح و تربیت مرخص می‌شود و به دنبال هویت گمشده‌اش می‌گردد.

اپیزود «خلسه» به کارگردانی عبدالحسن برزیده تولید شده و از بازیگران آن می‌توان امین تارخ، رامین راستاد، لیلی تقوی، حنانه شهشهانی، نگین معتضد، آیدا فقیه‌زاده، یاشا رستمی، مرتضی کاظمی، سیامک اشعریون و فرامرز روشنایی را نام برد.

داستان خلسه درباره وکیلی خوشنام به نام عظیمی است که همیشه در پرونده‌های قضایی موفق بوده، اما به طور اتفاقی با موضوع قتل زنی به نام هما مواجه می‌شود که پسرش او را به قتل رسانده است. در این اپیزود امین تارخ نقش عظیمی را بازی می‌کند. «خط رو خط»، اپیزود دیگری از این مجموعه به کارگردانی مونا زندی است. زندی با همکاری آزاد جعفریان فیلمنامه این اپیزود را نوشته و جمشید مشایخی، کتایون امیرابراهیمی، رویا جاویدنیا، ایرج شهزادی، نونا زندی، طوفان مهردادیان و رضا فیاضی از بازیگران این اپیزود هستند.

داستان این اپیزود از جایی آغاز می‌شود که موبایل والدین دو کودک در مهدکودک با هم عوض می‌شود و این جابه‌جایی برای هر دو طرف سوءتفاهم‌هایی را به‌وجود می‌آورد. در خط رو خط جمشید مشایخی نقش یک پیرمرد خوشنویس را بازی می‌کند و کتایون امیرابراهیمی نقش اصلی زن این فیلم را به‌عهده دارد.

«تحقیر» را ایرج کریمی کارگردانی کرده است. در این اپیزود علی قربان‌زاده، سولماز غنی، میسا مولوی، مریم ذکایی و احسان امانی بازی کرده‌اند. تحقیر درباره نویسنده‌ای به نام فرهاد راسخ است که در زندگی مشترکش با هدیه دچار مشکل شده و در موقعیت حساسی از زندگی زوج دیگری قرار گرفته است. او مجبور می‌شود وارد بازی خطرناکی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها