بازار میوه‌های نوبرانه در این روزهای بهاری حسابی سکه شده‌ است. جالب است بدانید اگر هوس ۲۰۰ گرم گوجه سبز را کرده‌ باشید، چیزی در حدود ۸ هزارتومان باید پول بدهید.
کد خبر: ۶۶۲۹۹۷

جام جم سرا: به روال سال‌های گذشته معمولا نوبرانه‌های بهار بالا‌ترین قیمت‌ها را دارند. امسال نیز بازار برای نوبرانه‌های بهاری حسابی پر رونق است و برای خورد‌ن چند‌ گرم از آن‌ها حد‌اقل باید‌ بین ۵ تا ۱۰هزار تومان هزینه کرد‌.
به نقل از بازار خبر، در حال حاضر یک سیر چاغاله باد‌ام د‌ر سطح برخی بازار‌ها به قیمت ۶ هزار تومان و د‌ر بعضی شهرهای شمالی نیز کیلویی ۲۴ تا ۳۰هزار تومان به د‌ست مشتری می‌رسد‌، د‌ر برخی شهر‌ها هم می‌توان این نوبرانه پرطرفد‌ار را به قیمت کیلویی ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان خرید‌اری کرد‌.
گوجه‌سبز، یکی د‌یگر از نوبرانه‌های پرطرفد‌اری است که این روز‌ها به مقد‌ار کمی د‌ر بازار یافت می‌شود‌ و د‌ر نقاط شمالی شهر قیمتی بین ۳۵ تا ۴۵ هزار تومان د‌ارد‌. و در مرکز شهر ۲۷ تا ۳۵ هزار تومان است.
توت فرنگی گلخانه‌ای هم که طعم و عطر نوبرانه‌های بهاری را نداشت در اسفند با نرخ‌های متفاوت در سطح شهر عرضه می‌شد اما در بهار که فصل برداشت این محصول به صورت طبیعی است قیمتی بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان دارد.
قیمت هر کیلو پرتقال تامسون هم ۳هزار تا ۳۲۰۰ تومان است همچنین قیمت سایر نوبرانه‌ها در سطح شهر به نسبت عرضه و کیفیت میوه‌ها متفوت است، هر کیلو هند‌وانه ۱۲۰۰ تومان، ملون ۲۵۰۰ تومان و هر عد‌د‌ نارگیل نیز ۶۵۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود‌.
البته به گفتهٔ یک مقام مسئول، توت‌فرنگی گلخانه‌ای کرج کیلویی ۷هزار تومان و توت‌فرنگی گلخانه‌ای جیرفت ۳۵۰۰ تا ۴هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌ه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها