به جای خجالت به فکر درمان باشید

زود انزالی اختلالی شایع در مردان

خراب کردن رابطه جنسی کار چندان سختی نیست و اگر هدفتان این است، خیلی راحت توصیه‌های زیر را عملی کنید و مطمئن باشید که نه تنها ازدواجی فاقد هرگونه رابطه جنسی خواهید داشت بلکه بکلی احساس تنهایی و بی‌کسی خواهید کرد.
کد خبر: ۶۵۹۹۳۲
۹ راه برای خراب کردن ارتباط زناشویی

جام جم سرا: رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی راحت خراب می‌شود. تمایلات جنسی ما بسادگی تحت تاثیر اعتماد به نفس، ناامنی‌های احساسی، فشار‌ها، انتقاد‌ها و انتظارات است، پس برای اینکه حسابی رابطه جنسی با همسرتان را خراب کنید، راه‌های زیر را عملی کنید:

رابطه جنسی را وظیفه بدانید

هر همسری باید وظایف زناشویی خود را انجام دهد، به همین خاطر همسرتان موظف است که با شما رابطه جنسی داشته باشد. این یکی از فواید ازدواج است .

فقط در یک زمان و مکان خاص رابطه جنسی داشته باشید

با این کار دیگر هیچ کدام از شما با یک زمان یا مکان جدید سورپرایز نخواهید شد. البته یاادتان باشد معمولاً کسی از یکنواختی در رابطه جنسی خود لذت نمی برد.

برای رابطه جنسی از یک الگو پیروی کنید

دقت کنید که هر بار یکسری کارهای یکنواخت و روتین شده را پشت هم انجام دهید. اصلاً مگر در رابطه جنسی تنوع هم مهم است؟!

فقط به خودتان فکر کنید

در رابطه جنسی فقط خودتان مهم هستید بنابراین، حتی اگر می دانید که همسرتان از برخوردهای شما خوشش نمی آید، بگویید: خب، اگر واقعاً دوستتان دارد، باید تحمل کند!

عجله کنید

در دنیایی با این سرعت بالا که ما زندگی می کنیم، دیگر چه کسی وقت دارد آرام آرام رابطه جنسی را شروع کند؟ نیازی نیست این همه همدیگر را اذیت کنید. پس دست از اتلاف وقت بردارید! از این گذشته، هر دوی شما باید صبح بروید سر کار! پس باید به اندازه کافی هم بخوابید!

از عملکرد جنسی همسرتان انتقاد کنید

اگر این کار را نکنید همسرتان چطور باید با عیب و ایرادهای کار خود آشنا شود؟ اگر این کار را نکنید تا آخر می خواهد کارهایی را انجام دهد که شما را آزار می دهد .

از ظاهر همسرتان انتقاد کنید

هرچه سن همسرتان بالاتر می رود و دیگر کمتر به ظاهر خود رسیدگی می کند، حتماً به او بگویید که چقدر ظاهر او میل جنسی شما را سرکوب می کند. این کار باعث می شود کمی به خودش بیاید و به وضع ظاهرش رسیدگی بیشتری کند .

تلویزیون و تلفن همراهتان را خاموش نکنید

نباید بگذارید که رابطه جنسی باعث شود از برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان عقب بمانید. پس تلویزیون را روشن نگه دارید. از کجا می دانید شاید تلفن مهمی داشته باشید و نباید از آن غافل باشید.

سریع رابطه جنسی را تمام کنید

باز هم می گویم در رابطه جنسی فقط خود شما مهم هستید. هیچ نیازی نیست که از همسرتان بپرسید که آیا می توانید کاری برای او انجام دهید یا خیر .

***

موارد گفته شده بخشی از راه هایی است که بشدت می تواند بروی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند .

همیشه بدانید که رابطه جنسی صحیح و رضایت بخش یکی از کلیدهای اصلی پایداری روابط زناشویی است. رها کردن همسرتان بدون اینکه وی ارضا شود ،او را بسیار عصبی و پریشان خاطر می کند، به نحوی که این حالت می تواند تا مدتها اثرش باقی بماند و به گونه های مختلف مانند بهانه جویی، دعوا، خیانت، ... خود را نمودار سازد. بنابراین همیشه با کسب آگاهی های لازم در این زمینه برای بهبود زندگی جنسی خود و همسرتان بکوشید.|مردمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
در میان كتابهای درسی انش آموزان ایران زمین همیشه جای كتاب آداب زندگی كردن خالی بوده و در سنین پس از بلوغ لا اقل در میان كتب دانشگاهی دانشجویان كتاب روابط جنسی صحیح از دیدگاه اسلام گنجانده شود.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
دمت گرم من تمام راهها رو رفتم نشد كه خراب بشه باز برگشتیم سر خونه اول
اما تو رابطه جنسی زیاد فكر نكردم كه بشه تمومش كرد.
دمت گرم
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
ممنون از این مطلب
دكتر توانگر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
مسوولان انگار خبری اژ مشكلات خانوادگی مردم ندارند. به نظر من وزارت بهداشت باید طرح غربال گیری سلامت جنسی را اجرا كند و برای درمان و مشاوره رایگان به آنها اقدام كند

نیازمندی ها