مدیر عامل سازمان هدفمندسازی:

یارانه می خواهید، ثبت نام کنید

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام اینکه ثبت نام دریافت یارانه نقدی از ۲۰ فروردین آغاز می شود ؛ تاکید کرد : دریافت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت نام است.
کد خبر: ۶۵۹۳۹۷
یارانه می خواهید، ثبت نام کنید

اکبر ایزدی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : براساس قانون ، پرداخت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت نام است و اگر هموطن عزیزی به یارانه احساس نیاز نمی کند و متقاضی نمی شود ، ثبت نام نکردن وی به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی است.

وی گفت : در مدت 10 روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

ایزدی افزود : هموطنان متقاضی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها صفر است ، روز بیستم باید مراجعه کنند و کسانی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها 1است روز بیست و یکم ثبت نام می کنند و تا روز بیست و نهم با رقم 9 ثبت نام کامل می شود.

وی اضافه کرد : هموطنانی که به هر دلیل در موعد مقرر نتوانند ثبت نام کنند می توانند روز های سی ام و سی و یکم ماه جاری ثبت نام را کامل کنند.

ایزدی گفت : درگاه ثبت نام همان سامانه www.refahi.ir و روش ثبت نام نیز صرفاً اینترنتی است و مراجعه حضوری نیز ویژه هموطنانی است که به شبکه اینترنتی دسترسی ندارند و می توانند با در دست داشتن شماره ملی و کدپستی به مراکز و دفاتر کمیته امداد ، سازمان بهزیستی ، دفاتر پیشخوان دولت پلیس +10 و دفاتر فناوری اطلاعات (آی سی تی) روستایی مراجعه و در آنجا به صورت اینترنتی ثبت نام کنند که هماهنگی شده است و در کمترین زمان ثبت نام می شود.

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها درباره ثبت نام نیروهای مسلح نیز گفت: نیروهای مسلح به دو گروه تقسیم می شوند که یک گروه با افراد معمولی در دوره اول ثبت نام کردند همچنان مانند مورد اول به سامانه مراجعه و ثبت نام می کنند اما گروه دوم که به لحاظ شغلی در وضع خاصی قرار دارند به یگان ها و محل کار خود مراجعه و ثبت نام می کنند.

ایزدی با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای نظام سلامت ، گسترش بیمه های اجتماعی و بهبود فضای محیط زیست کلانشهرها تلاش می کند، از مردم خواست با انصراف از دریافت یارانه ، امکانی را فراهم کنند که این یارانه در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.

وی ادامه داد : اطلاعات کاملی را در سازمان هدفمند سازی یارانه ها جمع آوری و به روز کرده ایم و البته دولت بنایی بر حذف افراد در مرحله اول ندارد اما امیدواریم هموطنان در ثبت نام دریافت یارانه شرکت نکنند.

ایزدی گفت : با سامانه سازمان هدفمند سازی یارانه ها که 43 بانک اطلاعاتی اکنون به صورت کامل در ان وجود دارد ، می توانیم تصمیم گیری کنیم اما در فرمی که برای این مرحله طراحی شده است 5 سقف درآمدی را مشخص کردیم که شامل سقف درآمدی ماهانه کمتر 600 هزار تومان ، 600 هزار تا یک میلیون تومان، یک میلیون تا 2 میلیون تومان ، 2 میلیون تا دو و نیم میلیون تومان و بالاتر از دو و نیم میلیون تومان که همه اینها مشخص است و لحاظ می شود.

وی افزود : التبه سطح درآمدی یکی از مولفه هایی است که می تواند در بانک اطلاعاتی ما اثرگذار باشد و مجموع کل درآمدها شامل شغل اول ، شغل دوم ، اجاره بها و سود سهام قبل از پرداخت اقساط بانک است و همه دارایی ها را حساب کردیم.

ایزدی درباره میزان تغییر قیمت کالاها و خدمات در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت : دولت تصمیم ندارد با شیب تندی قیمت ها را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه منابع حاصل از انصراف از دریافت یارانه نقدی به سمت و سویی می رود که در زندگی مردم اثرگذار است ، افزود: در پایان سال گذشته هزار و 800 میلیارد تومان به وزارت بهداشت دادیم تا صرف ارتقای نظام بهداشت شود و امسال هم 750 میلیارد تومان به سازمان سلامت ایران دادیم تا افرادی که پوشش بیمه ای ندارند ، زیرپوشش بیمه قرار گیرند.

ایزدی اضافه کرد: به مردم اطمینان داریم و حتماً اطلاعات درست را درج می کنند اما بانک های اطلاعاتی ما کامل است و اگر نیاز باشد می توانیم راستی آزمایی کنیم ، زیرا قانون به ما اجازه داده است و برای کسانی که اطلاعات نادرست بدهند تا 3 برابر یارانه دریافتی ؛ جریمه پیش بینی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
ایا باید سرپرست خودش برای ثبت نام بیاید یا سایر افراد خانوار میتوانند
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
خانواده هائی هستند كه دو نفر درآمد دار،ند زن و مرد وبدون بدهكاری و خانواده هائی با یك نان آور وكلی وام وچند نان خور تكلیف چه می شوند؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
دولت تدبیر و امید شده دولت تهدید و ارعاب نوبره والا اصلا ادب صحبت با مردم را رعایت نمی كنند
سیامك
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
دولت برای فضای اینترنت در آن روز برنامه ریخته است؟مثل قطعی اینترنت ؟سرعت پایین؟باز نشدن سایت در بعضی از شهرها و استان ها به دلیل حجم ثبت نام كنندگان؟
قطعی وسط ثبت نام ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
ما از دولت تدبیر و امید بیشتر حس ناامیدی می گیرم تا امید . این دولت بنا را بر نا امید كردن مردم گذاشته . امید واقعی دولت عدالت بود .
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
با سلام به جای اینكه فشارهای بیشمار باقشار ضعیف بیاورید تمام یارانه بكیرهای كه در منطقه های مرفه نشین كه خونشون متری خداد تومان است حذف كنید نه این كه جار بزنید كه اقشار ضعیف بیاید كمك كنید تا پولدارا راحت زندگی كنند - وهمچنین تمام نمایندكان مجلس ومدارك بالای دكترا را حذف كنید
ما
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
واه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی چی ؟ چرا باید ثبت نام نكنیم ؟ مگه چی داریم ؟ جز اینكه مستاجریم ، جز اینكه حقوقی نداریم همون وزارت كاریه . اه نداریم با ناله سودا كنیم معلومه كه ثبت نام می كنیم ..........................................
ارسطو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
میلیارد میلیارد پول اختلاس میشه چشمتون به این چندرغاز پولی است كه به مردم پرداخت میشه كه حق همه است
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
از همه ی هموطنان خواهشم می كنم با تمام توان ثبت نام كنندو هیچ كس را جا نیاندازند
اسلامشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
با سلام واحترام.

آقایان مریخی لطفاً از مریخ بیایید زمین وبا ما زنگی كنید یا مارا هم به مریخ نزد خودتتان ببرید.
باتشكر
بیسواد امروز (شهروند سابق)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
امیدوارم بلائی كه در توزیع سبد كالا سرفقرا اوردن اینجا اتفاق نیفته چون اونائی كه نیاز نداشتن كالا گرفتن اینجاهم قطعا ثروتمندا یارانه بگیر خواهند شد
همشهری كین
Italy
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
ای بابا چقده شلوغش كردین ، 45 هزارتومن دیگه این همه منت و بحث كه نداره ، این بود اون برنامه دقیق محاسبه شده و كارشناسی شده بود كه ایشان میفرمورد ، مردم را به خاك ذلت كشانده اید ، دیگر بس است اگر نمی توانید ادامه دهید ، مردانه بیائید و راستش را به مردم بگوئید ، اما این كارها را كنار بگذارید ، راست و حسینی واقعیت را اعلام كنید ، مردم ایران همه چیز را خوب می فهمند و واقعیت ها را می دانند ، فقط اعتراف كنید مردم درك میكنند و همكاری میكنند ، اما این رفتارها را ول كنید .
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
آقای همشهری كین چقدر ساده ای عزیزم ، اصلاً بحث 45هزارتومان نیست اینا مرحله اول هدفمندی خودشون اعلام كردند ، همگام با تورم و گرانتر شدن حامل های انرژی مبلغ یارانه را هم به همان نسبت افزایش میدهند یعنی زمانی كه 45هزار وپانصد میدادن، برای مثال مرغ كیلوئی 2500 تومان بود حالا اگر فقط تورم را در نظر بگیریم و حتی مرحله دوم هم اجرا نشود ، هر شخص بیسوادی هم میدونه الان باید هر نفربالای200هزار تومان بگیره !؟ هر چه زودتر امام عصر( عج ) ظهور میكنه و ...
یاراحمد سرمست
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
این جانب یاراحمد سرمست ثبت نام كردم اما در اردیبهشت ماه 93 یارانه به حسابم واریز نشد خواهشمند است دلیلش را میخواهم بدانم متشكرم سرمست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها