ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

چرا مربی استقلال علیه مظلومی حرف زد؟

حاشیه‌سازی قلعه‌نویی برای خودش!

یک روز قبل از بازی با الجزیره صحبت‌هایی از زبان امیر قلعه‌نویی منتشر شد که حیرت زده مان می‌کرد.
کد خبر: ۶۵۶۸۷۸
حاشیه‌سازی قلعه‌نویی برای خودش!

امیر قلعه‌نویی بی توجه به شرایط حساس تیمش در آستانه یک بازی فوق حساس حرف‌هایی به زبان آورد که با واقعیت همخوانی نداشت. حرف‌ها و سخنانی که بیش از همه خودش را در کام حاشیه‌ها فرو برد و یک خودزنی بود تا راهی برای برون رفت از بحران نسبی کنونی.

قلعه‌نویی که انگار یادش رفته بود استقلال امشب در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره است مستقیم علیه مظلومی حرف‌هایی زد که این اظهارات با واکنش مظلومی و توضیحات مربی سابق استقلال همراه بود درحالی که قلعه‌نویی می‌توانست با مطالعه بیشتر و کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره اتفاقاتی که در زمان مربیگری مظلومی رخ داد، اظهارنظر کند. اگر انتقادی هم بود یا جریان‌سازی تازه‌ای و اگر موضع‌گیری جدیدی است تجویز شده بود امیر می‌توانست این حربه را به بعد از بازی با الجزیره موکول کند وگرنه دلیلی نداشت که قلعه‌نویی در این برهه حساس که تیمش در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد علیه مظلومی و تیمش حرف‌هایی بزند. قلعه‌نویی طی این دوران که بر مسند مربیگری استقلال تکیه زده همواره به صبوری و خویشتنداری معروف بود اما او در روزهای پایانی سال کاملا بی‌حوصله شده و عنان کار از کف داده است.

اوج جریان‌سازی تعمدی قلعه‌نویی به صحبت‌هایی مربوط می‌شود که او علیه رسانه‌ها به زبان آورد. قلعه‌نویی معتقد است که رسانه‌ها برای آنکه او را بزنند رحمتی را هدف قرار داده‌اند در حالی که پس از آن اشتباهی که رحمتی مرتکب شد بسیاری از رسانه‌ها به تعریف و یادآوری بازی‌های خوب این دروازه‌بان در فصل جاری پرداختند و حتی تاکید کردند که رحمتی در سال 1392 یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران هم بود. در حقیقت هیچ رسانه‌ای به سمت رحمتی یورش نبرد اما قلعه‌نویی فضا را اینگونه تصویر کرد و اطلاعات غلطی داد. اینکه منظور او از بیان این حرف‌ها چیست و چرا قلعه‌نویی بی‌دلیل از رسانه‌ها گله می‌کند مشخص نیست. شاید امیر به دنبال جنگ‌های تازه‌ای با رسانه‌ها است و دنبال بهانه می‌گردد تا علیه این و آن حرف بزند اما پرسش این است که حالا چرا؟!

ایران ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
a
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
نویسنده این مطلب معلومه حسابی داره میسوزه!

نیازمندی ها