فولام با گل مهاجم تیم ملی ایران برد

شبی که اشکان ستاره بود/تصاویر

شکست صدرنشین مقابل استون ویلا

مورینیو: سکوت کنم بهتر است

مورینیو از عملکرد داوری در دیدار چلسی و استون ویلا انتقادهای بسیار زیادی دارد اما چون نمی خواهد مثل پلگرینی سه جلسه محروم شود هیچ چیز نمی گوید.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۹
مورینیو: سکوت کنم بهتر است

سایت جام جم ورزشی - چلسی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر آستون‌ویلا تن به شکست داد با این حال با 66 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: چلسی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نباید شکست می خورد. ما فقط پیروزی می خواستیم اما حوادثی این پیروزی را به استون ویلا هدیه داد. چلسی گاهی اوقات پیروز می‌شود و گاهی اوقات هم نمی‌تواند سه امتیاز را به دست آورد و این اصلا چیز عجیبی نیست.

مورینیو که از عملکرد داوری اصلا راضی نبود گفت: بهتر است که درباره کارت‌های قرمزی که داور بازی به رامیرس و ویلیان داد، صحبت نکنم چرا که متهم به خراب کردن فوتبال می‌شوم. داور پس از آن که وارد زمین بازی شدم من را اخراج کرد این در حالی بود که آگبونلاهور مهاجم آستون‌ویلا هم بعد از اخراج رامیرس وارد زمین شد اما داور او را اخراج نکرد و هیچ واکنشی نداشت. بهتر است سکوت کنم و چیزی نگویم چون نمی خواهم در این شرایط از همراهی تیمم محروم شوم.

چلسی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ جزیره با 66 امتیاز صدرنشین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها