ناطق‌نوری: رئیس‌جمهور آمریکا نوکر اسرائیل است

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری گفت: رئیس‌جمهور آمریکا نوکر و ذلیل اسرائیل است، اما جمهوری اسلامی تنها حکومتی است که آقایی می‌کند و هزینه‌اش را نیز می‌پردازد.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۱

به گزارش فارس، علی‌اکبر ناطق‌نوری که در بیست و هفتمین سالگرد شهادت دانشجوی شهید ناصرالدین باغانی صحبت می‌کرد، گفت: آمریکایی‌ها کشورهای دیگر را استعمار می‌کنند، اما رئیس‌جمهور آن کشور برای این‌که چهار تا رای کم نیاورد، ذلت را به جان می‌خرد و نوکر صهیونیست‌هاست اما تنها کشوری که سرنوشت خود را خودش رقم می‌زند جمهوری اسلامی است. وی افزود: امروز کسی بر جمهوری اسلامی آقایی نمی‌کند، کسی بر ایران دیکته نمی‌کند و مردم پیرو امام زمان (عج) و نماینده ایشان که همان ولایت فقیه و رهبری هستند، هر چه ایشان بگویند همان ملاک و میزان است.

ناطق‌نوری افزود: در منطقه ما عراق، سوریه، مصر، لیبی، بحرین و کشورهای اطراف ما حتی ترکیه بسیار آسیب‌پذیر شدند. کشورها با هم درگیر هستند اما جمهوری اسلامی همچون کوه ایستاده‌ و این به برکت امام و رهبری هوشمندانه و حضور مردم است.

وی افزود: ما مذاکره با 1+5 را انجام می‌دهیم که البته مقام معظم رهبری اذن دادند و بدون اذن ایشان کسی سراغ مذاکره نمی‌رود اما هوشمندانه است و یک نرمش قهرمانانه در مذاکره دنبال می‌شود اما در دام توطئه دشمن نمی‌افتیم.

ناطق‌نوری گفت: وزارت خارجه هم «سیر تا پیاز» مذاکرات را با مقام معظم رهبری در جریان می‌گذارد، البته هشدارهایی هم ایشان می‌دهند که مراقب و مواظب و هوشیار باشند. وی گفت: امروز با همه گرانی‌ها و تورمی که وجود دارد مردم در 22 بهمن با شور وصف‌ناشدنی از ترکیب‌ها و رنگ‌های مختلف حاضر می‌شوند. روز قدس با دهان روزه و روزهای دیگر در گرما و سرما حاضر می‌شوند و مسئولان باید قدر مردم را بدانند. اگر این اعتقاد نبود، انقلاب اسلامی به این نقطه نمی‌رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها